18.10.2023 / 13:20
StoryEditor

Przejęcie przez Dino drogerii eZebra.pl to dopiero początek. Agnieszka Skonieczna z PMR prognozuje, że sieć z Krotoszyna pójdzie dalej tą drogą

Agnieszka Skonieczna, retail & pharma business unit director w PMR uważa, że Dino nie będzie budować własnego e-grocery, nie wyklucza natomiast przejęć kolejnych podmiotów z branży online (fot. materiały prasowe)
Przejęcie przez Dino spółki eZebra.pl uważam za ruch bardzo ciekawy, ale jednak nieco zaskakujący – mówi Agnieszka Skonieczna, retail & pharma business unit director w PMR. Ekspertka prognozuje również jakich kroków jeśli chodzi o rozwój sprzedaży w kanale e-commerce, można spodziewać się po tej sieci w przyszłości.

Komentując informację o podpisaniu przez Dino warunkowej umowy zakupu 75 proc. udziałów w spółce eZebra.pl, Agnieszka Skonieczna, retail & pharma business unit director w ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.03.2025 / 16:38
StoryEditor
Po wydzieleniu z Unilevera kategorii lodów powstanie nowa spółka: The Magnum Ice Cream Company
The Magnum Ice Cream Company (Źródło: Peter ter Kulve/LI)

To absolutna przyjemność, że w końcu udało nam się upublicznić nazwę i tożsamość marki naszej firmy, kiedy oddzielimy się od Unilever jeszcze w tym roku – informuje Peter ter Kulve, President, Ice Cream at Unilever.

Globalny koncern Unilever podjął decyzję o wydzieleniu biznesu lodów i utworzeniu osobnej spółki. Peter ter Kulve, szef działu lodów w brytyjsko-niderlandzkim gigancie poi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.03.2025 / 14:15
StoryEditor
Viktor Orban uderza w sieci handlowe! Węgry wprowadzają limity marży zysku na 30 podstawowych produktach spożywczych
Węgierski premier Viktor Orban (fot. Alessia Pierdomenico/Shutterstock)

Mleko, mięso, jaja, olej kuchenny, cukier i mąka - to niektóre spośród 30 artykułów spożywczych, w przypadku których węgierski rząd zdecydował się na ograniczenie marży zysku do maksymalnie 10 proc. Pomysłodawcy twierdzą, że ruch ten przełoży się na ok. 10-procentowy spadek średnich cen.

Nowe regulacje na Węgrzech weszły w życie 17 marca. Obowiązywać będą do 31 maja, choć mogą zostać przedłużone, jeśli rząd dojdzie do wniosku, że będzie to konieczne....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. marzec 2025 21:07