19.08.2019 / 16:42
StoryEditor

Produkty nabiałowe dla dzieci. Rynek z potencjałem

(fot. pixabay.com)
Ponad 60 proc. Polaków kupuje dzieciom produkty mleczne kilka razy w tygodniu, a 20 proc. robi to codziennie. Najczęściej są to oczywiście mleko, jogurty, żółty ser i serek homogenizowany. Ciekawe jednak, że już 42 proc. rodziców sięga po produkty typu „mleczna kanapka” – wynika z najnowszego badania firmy Skilltelligence zrobionego na zlecenie „Wiadomości Handlowych”.

Według danych firmy Nielsen w okresie od czerwca 2018 roku do maja br. sprzedaż produktów mlecznych dla dzieci była wartościowo wyższa o ponad 5 proc. w stosunku do analo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.08.2024 / 13:30
StoryEditor
O ile urośnie polski rynek spożywczy w 2024 r.? Jak wyglądają prognozy wzrostu na kolejne pięć lat? Co będzie go napędzać?

2024 rok to czas stabilizacji rynku spożywczego w Polsce i to mimo wcześniejszych wyzwań związanych z wysoką inflacją. Z naszego najnowszego raportu "Handel detaliczny artykułami spożywczymi w Polsce 2024", opracowanego przez agencję PMR Market Experts, wynika, że wzrost cen w coraz mniejszym stopniu wpływa na decyzje zakupowe konsumentów.

Wzrost rynku spożywczego w Polsce w 2023 roku (podobnie jak w 2002 roku) był napędzany głównie przez inflację, co przyczyniło się do nieznacznego spadku jego wartości w ujęciu r...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.08.2024 / 13:50
StoryEditor
Polacy odstawiają piwo alkoholowe. Wariant bez procentów rośnie w siłę
Na rynku piwa w Polsce nadal dominują lagery (fot. Adam Wilson/Unsplash)

Euro 2024 i igrzyska olimpijskie nie spełniły nadziei pokładanych w nich przez producentów piwa. Słabą sprzedaż browarów ponownie ratują piwa bezalkoholowe.

Jak informuje "Rzeczpospolita", w ciągu ostatniego roku sprzedaż piwa alkoholowego spadła ilościowo o 2,8 proc., do 4,75 mld l, mimo wzrostu wartości sprzedaży o 5,1 proc., do 2...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. sierpień 2024 00:56