29.11.2016 / 02:39
StoryEditor

Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska: Chcemy być lepsi od konkurencji w jakości obsługi klienta

Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska (materiały własne)
- Strategią Carrefoura w Polsce jest nieustająca praca nad jakością obsługi naszego klienta i chcemy być w tym obszarze znacznie lepsi od konkurencji – mówi portalowi www.wiadomoscihandlowe.pl Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska.

W sektorze handlu rynek pracy jest bardzo wymagający - dystrybutorzy walczą o pracowników, o których jest coraz trudniej. Jakie wyzwania widzi pan tutaj w perspektywie kilku naj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.07.2024 / 10:42
StoryEditor
Biedronka buduje sieć automatów paczkowych. Czy projekt wstrząśnie rynkiem e-commerce i pomoże dyskonterowi rozwijać biznes online? Jakie są plany rozwoju?
Biedronka i DHL eCommerce Polska będą rozwijać sieć maszyn do odbioru przesyłek, fot. Biedronka
Spółka Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci Biedronka i firma DHL eCommerce Polska ogłosiły nawiązanie partnerstwa, które otwiera nowe perspektywy w zakresie usług logistycznych i handlowych. W ramach współpracy, obie firmy planują systematyczną rozbudowę sieci automatów paczkowych DHL zlokalizowanych przy sklepach Biedronka w całym kraju.

Współpraca DHL eCommerce Polska oraz Biedronki to istotne wydarzenie na polskim rynku KEP i szerzej e-commerce Klienci, którzy korzystają z usług DHL eCommerce, będą mieli dostę...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.07.2024 / 11:00
StoryEditor
Żabka rośnie w kanale cyfrowym. Firma zdradza plany dotyczące Jush, Dietly i innych projektów
Pojazd dostarczający zakupy z Delio, widziany na warszawskim Wilanowie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Aż 1,5 mld zł wyniosła sumaryczna wartość transakcji klientów we wszystkich projektach cyfrowych Żabki w 2023 r. - pochwaliła się firma. Na tyle firma oszacowała wskaźnik GMV (gross merchandise value), często używany przez firmy prowadzące sprzedaż online lub w niej pośredniczące.

Podana przez Żabkę suma uwzględnia wszystkie transakcje w takich kanałach, jak q-commerce‘owy Jush i internetowy supermarket Delio, ale nie tylko. Grupa Żabka jest bowiem ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 17:05