10.06.2016 / 10:23
StoryEditor

Prezes Benedictus Memes: Rozszerzamy obecność w sieciach handlowych

Marek Lipiński, prezes Benedictus Memes (fot. mat.pras.)
O planach rozwoju sieci sklepów pod szyldem Produkty Benedyktyńskie, innowacjach produktowych i zmianach zachowań konsumentów – rozmawiamy z Markiem Lipińskim, prezesem Benedictus Memes.

Rozwijają Państwo swój koncept franczyzowy?

Jesteśmy na końcowym etapie przygotowania oferty franczyzowej pod hasłem „Apteczka benedyktyńska”. Planujemy uruchomienie sieci mał...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.04.2025 / 16:43
StoryEditor
Sebastian Knap, Nanovo: Check-in is the new check-out [RETAIL TRENDS 2025]

Retail Media, czyli reklama realizowana w przestrzeniach należących do detalistów, stała się jednym z najszybciej rozwijających się segmentów rynku reklamowego. Według danych zawartych w raporcie „RetailTrends Nanovo 2025”, wydatki na retail media mają wzrosnąć o imponujące 88,5 proc. w latach 2024–2028. Już w 2024 roku udział tej formy reklamy w rynku digital wynosił 16,1 proc., a w 2028 roku ma osiągnąć poziom 21,3 proc. To nie tylko trend, ale trwała zmiana w sposobie komunikacji marek z konsumentami.

Wyraźny wzrost dotyczy także reklam realizowanych w fizycznych punktach sprzedaży – tzw. in-store retail media. Wydatki na ten kanał mają wzrosnąć trzykrotnie do 2028 roku, a ty...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.03.2025 / 11:41
StoryEditor
Jerzy Tymofiejew, CEO Rex Concepts, gościem Retail Trends 2025. Weźmie udział w debacie na temat hybrydyzacji w handlu
Jerzy Tymofiejew, CEO Rex Concepts (fot. Amrest)

Jerzy Tymofiejew zasila grono ekspertów zaproszonych na kongres Retail Trends 2025. CEO Rex Concepts - firmy odpowiedzialnej za rozwój sieci restauracji Popeyes i Burger King w naszym kraju, weźmie udział w debacie na temat hybrydyzacji w handlu. Doświadczony menadżer postara się odpowiedzieć na pytania dotyczące przyszłości rynku foodservice i convenience.

Kongres Retail Trends 2025 zbliża się wielkimi krokami. Najważniejsze spotkanie przedstawicieli handlu, przemysłu, usług i nauki odbędzie się we wtorek 1 kwietnia w hotelu Doubl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. kwiecień 2025 03:33