02.09.2016 / 13:01
StoryEditor

Polska Grupa Supermarketów inwestuje w logistykę

Piotr Grygoruk, członek zarządu PGS (fot. mat.pras.)
Polska Grupa Supermarketów już od kilku miesięcy dynamicznie inwestuje w rozwój swoich sieci sprzedaży. Do tej pory sieć koncentrowała swoją działalność na Mazowszu, Lubelszczyźnie, Pomorzu, Warmii, Kujawach, Podlasiu oraz w województwie łódzkim, natomiast obecnie celem jest rozbudowa swojej obecności na południu i zachodzie Polski.

Plany polskiej spółki są ambitne - w najbliższych sześciu miesiącach ma powstać od 60 do 100 sklepów, tak by rozbudować sieć do 700 punktów w całym kraju. W odpowiedzi na wyzwan...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.01.2025 / 08:26
StoryEditor
Kto wydawał na świąteczną reklamę najwięcej? Jest zdecydowany lider
Sklep sieci Media Expert (fot. Shutterstock)

Dane firmy Nielsen za grudzień 2024 pokazują, że najwięcej w reklamę w stacjach telewizyjnych zainwestował Media Expert. W czołówce był też Lidl.

Sieć elektromarketów za reklamę w stacjach tv w Polsce zapłaciła wg danych 168,1 mln zł, wobec 146 mln zł przed rokiem. Na drugim miejscu uplasował się Aflofarm z wydatkami na p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.01.2025 / 19:09
StoryEditor
Niemal 30 nowych marek na polskim rynku handlowym! Jakie nowe sieci pojawiły się w Polsce w 2024 r.?
W 2024 r. w Polsce przybyło ponad 500 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej. Na rynku zadebiutowało też blisko 30 nowych marek (fot. Shutterstock)

W ubiegłym roku w Polsce do użytku oddane zostało ponad pół miliona mkw. nowej powierzchni handlowej. Eksperci z Cushman & Wakefield podkreślają, że jest to najlepszy wynik od blisko dekady. Duża aktywność deweloperów szła w parze z rosnącym zainteresowaniem naszym rynkiem ze strony właścicieli marek, z których blisko 30 zdecydowało się zadebiutować nad Wisłą.

W 2024 roku deweloperzy dostarczyli na polski rynek handlowy 530 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej. Z danych Cushman & Wakefield wynika, że lepszy pod tym względem b...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. styczeń 2025 02:09