15.07.2022 / 08:44
StoryEditor

Piotr Adamczak, szef NSZZ Solidarność w Biedronce: Ludzie odchodzą z naszej firmy, często idą do zakładów produkcyjnych

Piotr Adamczak, przewodniczący komisji zakłądowej NSZZ Solidarność w JMP (fot. własne)
Większy problem z brakiem pracowników związkowcy zauważyli już w I kwartale 2022 roku. Choć branża handlowa od lat cierpi na niedobór kadr, obecna sytuacja w sieci sklepów Biedronka wydaje się w relacjach pracowników poważniejsza niż chociażby rok temu wskazuje Piotr Adamczak, szef NSZZ Solidarność w Jeronimo Martins Polska, firmie która jest operatorem sklepów Biedronka, w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl.

Jak wygląda obecnie sytuacja kadrowa w sieci sklepów Biedronka?

Jest duża rotacja pracow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.01.2025 / 12:15
StoryEditor
MediaMarkt Polska inwestuje we wszystkie kanały dystrybucji, aby dotrzeć do większej liczby osób. Hitem są usługa dostawy w 90 minut i aplikacja
Daniel Mikołajczyk, dyrektor zarządzający ds. sprzedaży MediaMarkt Polska (fot. MediaMarkt Polska)

MediaMarkt Polska zmierzył się w 2024 roku, podobnie jak cała branża, z wieloma wyzwaniami. Inflacja i rosnące koszty życia sprawiły, że konsumenci stali się bardziej świadomi cen i oszczędni. Konkurencja na rynku nasiliła się, a sklepy internetowe i platformy e-commerce oferowały coraz więcej okazji i promocji. Jak więc sobie radził?

Mimo wielu przeciwności MediaMarkt Polska pracował nad ulepszaniem oferty i dostosowywaniem się do zmieniających się potrzeb klientów. Firma inwestuje we wszystkie kanały dystry...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.01.2025 / 23:06
StoryEditor
Biedronka leci w kosmos! Sprzedaż sieci przekroczyła 100 mld zł ... ale dyskonter musiał przełknąć bardzo gorzką pigułkę
Kadr ze spotu Biedronki (źródło: Jeronimo Martins Polska)

Grupa Jeronimo Martins, właściciel sieci Biedronka zwiększyła w ubiegłym roku sprzedaż o ponad 9 proc. do poziomu 33,5 miliarda euro. Potężny udział w tym wyniku miała polska Biedronka, która pomimo ujemnego LFL przekroczyła niewyobrażalną granice 100 mld zł sprzedaży (po aktualnym kursie).

Sprzedaż grupy Jeronimo Martins wzrosła w 2024 r. o 9,3 proc. (o 4,9 proc. przy stałych kursach wymiany), do poziomu 33,5 mld euro, przy LFL na poziomie 0,6 proc. 

W IV kw....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. styczeń 2025 15:06