04.08.2023 / 08:30
StoryEditor

Paweł Jacaszek, prezes Oshee Polska o tym jak Iga Świątek może zmienić biznes firmy i o planach rozwoju sprzedaży

Paweł Jacaszek, prezes Oshee Polska liczy na to, że jego firma w pierwszym roku sprzeda kilkanaście milionów sztuk napojów stworzonych we współpracy z Igą Świątek (for. Oshee Polska)
Paweł Jacaszek, prezes spółki Oshee Polska, w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl, odsłania kulisy współpracy firmy z Igą Świątek i jej sztabem. Wyjaśnia, dlaczego uważa, że nowości opracowane wspólnie z czołową tenisistką świata mają szanse odnieść sprzedażowy sukces także za granicą. Odpowiada również na pytania dotyczące przyszłości rynku wody butelkowanej oraz marki Kinga Pienińska.

W lutym br. firma Oshee rozpoczęła współpracę z Igą Świątek i jej sztabem. Na jaki okres czasu ta kooperacja jest zakrojona?

Nasza współpraca przewidziana jest na okoł...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.12.2024 / 15:08
StoryEditor
Tuk Tuk w nowej odsłonie. Co Thai Wok zrobił z niedawno przejętą marką?

5 grudnia miało miejsce otwarcie Tuk Tuk – Thai Street Food w nowym formacie. Pierwsza lokalizacja marki w tej odsłonie została otwarta w Hali Koszyki w Warszawie. Jaki wygląda pomysł Thai Wok dla swojego nowego brandu?

Thai Wok, który niedawno przejął markę Tuk Tuk, zmodernizował i otworzył pierwszy lokal w nowym pomyśle dla marki. Jak podkreśla Bartosz Brusikiewicz, dyrektor zarządzający i ws...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.12.2024 / 08:21
StoryEditor
Lidl wyda 2 mld zł na inwestycje w Polsce w 2025 r. Dyskonter zapowiada przyspieszenie tempa rozwoju
Włodzimierz Wlaźlak, prezes zarządu Lidl Polska (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)

W tym roku Lidl urósł w Polsce o ok. 40 sklepów, a w przyszłym roku placówek dyskontera w naszym kraju ruszyć ma jeszcze więcej - choć firma nie zdradza konkretnej liczby. Prezes Lidl Polska Włodzimierz Wlaźlak w rozmowie z "Dziennikiem Gazetą Prawną" zapowiada, że przyszłoroczny capex wyniesie ok. 2 mld zł.

W wywiadzie udzielonym "DGP" Włodzimierz Wlaźlak tłumaczy, że wydatki na inwestycje w 2025 r. przeznaczone zostaną przede wszystkim na nowe sklepy i centra dystrybucyjne. "Duż...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 14:44