22.04.2020 / 10:58
StoryEditor

Patricjus Ziecik nowym dyrektorem marketingu Henkel Polska

Patricjus Ziecik, dyrektor marketingu w dziale Laundry & Home Care (fot. Henkel)
Patricjus Ziecik został mianowany na stanowisko dyrektora marketingu w dziale Laundry & Home Care (środki do prania i czystości) w polskim oddziale firmy Henkel.

Dołączył on do Henkel Polska w 2011 roku jako brand manager. Następnie prawie trzy lata spędził w oddziale firmy w Wiedniu, gdzie pełnił funkcję CEE Regional Brand&Digital Manag...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.02.2025 / 17:05
StoryEditor
Carrefour inwestuje w ofertę najtańszych produktów pod marką własną. Firma ma ponad 330 produktów Simpl w Polsce
Mięso pod marką Simpl w Carrefourze (fot. Sebastian Góra/mat. Prasowe)

Carrefour zwiększa asortyment marek własnych Simpl do ponad 330 produktów. Marki te oferują najczęściej kupowane przez klientów produkty pierwszej potrzeby w najniższych cenach w danej kategorii.

Sieć podkreśla, że Polacy nadal zmagają się z wysokimi kosztami życia, a dane o inflacji za styczeń mówią, że wyniosła ona 5,3 proc. Ma to skłaniać konsumentów do poszukiwania t...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.02.2025 / 14:05
StoryEditor
Polacy zmęczeni debatą o handlu w niedzielę. Zwolenników przywrócenia handlowych niedziel jest coraz mniej
Polacy zmęczeni debatą o handlu w niedzielę (fot. Shutterstock)

Jeszcze kilka lat temu wydawało się, że temat handlu w niedziele mocno dzieli społeczeństwo, jednak dziś widać wyraźne zmęczenie tym zagadnieniem. Z najnowszego badania UCE Research wynika, że za przywróceniem niedziel handlowych opowiada się 41,5 proc. Polaków, a przeciwnych jest 47 proc. To spadek poparcia dla liberalizacji handlu w porównaniu do poprzednich lat. Niezdecydowanych pozostaje 11,5 proc. badanych.

Jeszcze we wrześniu 2024 r. zwolenników zniesienia zakazu było więcej – 52,6 proc. Wcześniejsze badania także pokazywały większe poparcie dla handlowych niedziel. Rok temu propo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12. marzec 2025 10:56