27.06.2020 / 11:38
StoryEditor

Pandemia wybiła centrom handlowym zęby. Ubytki będzie załatać trudno i będą widoczne jeszcze długo

Przemysław Dwojak, Senior Director w GfK (Źródło GfK)
Ryzyko upadku sieci handlowych – najemców w centrach handlowych – to niewygodny problem dla zarządców i właściciel takich obiektów. Ewentualne zwalnianie powierzchni powoduje konieczność poszukiwania nowych najemców. A to w Polsce od pewnego czasu jest zadanie niełatwe. Dlatego w interesie obu stron jest wypracowanie kompromisowych zasad współpracy – komentuje dla portalu wiadomoscihandlowe.pl Przemysław Dwojak, Senior Director w GfK.

Zdaniem Przemysława Dwojaka, liczba firm mogących sobie pozwolić na relatywnie wysokie koszty czynszu w centrach handlowych jest w Polsce ograniczona. Rynek się nasycił, dużych ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.01.2025 / 10:23
StoryEditor
W zeszłym roku masło podrożało średnio o ponad 7 procent. Najmocniej w supermarketach
Masło (fot. Envato Elements)

Dane firmy badawczej UCE Research pokazują, że w zeszłym roku masło podrożało w sieciach handlowych średnio o 7,2 proc. Wahania były jednak olbrzymie.

W całym 2024 roku kostka masła (200g) kosztowała średnio ok. 6,4 zł. Na początku zeszłego roku ceny dynamicznie spadały – nawet w tempie 14,3 proc. W drugiej połowie roku mieliś...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.01.2025 / 18:10
StoryEditor
Sieć odzieżowa Primark przyspiesza ekspansję w Polsce. Do siedmiu istniejących placówek zamierza dodać trzy kolejne w ciągu dwóch lat
Primark w łódzkiej Manufakturze (fot. Konrad Kaszuba)

Sieć Primark otworzy w najbliższych latach trzy nowe sklepy w Polsce. Nowe lokalizacje w Lublinie, Białymstoku i Warszawie zwiększą łączną liczbę obiektów w kraju do 10. Detaliście przybędzie niemal 8 tys. mkw. dodatkowej powierzchni handlowej, a zatrudnienie znajdzie w nich nawet 400 osób.

Primark, międzynarodowy detalista odzieżowy, ogłasza inwestycję o wartości ponad 25 mln euro. Środki przeznaczone zostaną na uruchomienie trzech nowych sklepów o łącznej powierz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. styczeń 2025 02:08