27.04.2020 / 11:36
StoryEditor

Odbudowa zaufania klientów i bezpieczeństwo to kluczowe wyzwania związane z odmrażaniem sklepów

Beata Kokeli, szefowa działu najmu powierzchni handlowych w Cushman & Wakefield Polska (Cushman & Wakefield Polska)
W wielu krajach sieci handlowe przygotowują się już do ponownego otwarcia, ale doskonale wiemy, że proces „odmrażania” sklepów, będzie dość skomplikowany i będzie wymagał uwzględnienia przez najemców nowych standardów bezpieczeństwa i zdrowia, a także zapewnienia klientom poczucia zaufania. W powrocie do „normalności” na pewno pomogą odpowiednie plany komunikacji i nowe zasady funkcjonowania – mówi Beata Kokeli, szefowa działu najmu powierzchni handlowych w Cushman & Wakefield Polska.

W obecnej sytuacji sieci handlowe w Polsce już teraz myślą o strategiach dotyczących zachęcania klientów do odwiedzin w przyszłości, gdy rozprzestrzenianie wirusa zostanie już p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.07.2024 / 11:29
StoryEditor
Właściciel Glovo może zostać ukarany grzywną w wysokości powyżej 400 mln euro
Delivery Hero tworzy rezerwę na ponad 400 mln euro (Delivery Hero)
Z powodu naruszeń prawa antymonopolowego firma Delivery Hero, właściciel Glovo, może zostać ukarana przez Komisję Europejską. Spółka zajmująca się dostawą żywności i zakupów zrobionych online poinformowała o tym w swoim komunikacie.

Komisja Europejska może ukarać Delivery Hero kwotą nawet powyżej 400 mln euro. Jak podała firma w swoim oświadczeniu, kara może zostać przyznana „za domniemane porozumienie anty...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.07.2024 / 17:15
StoryEditor
Aldi testuje spożywczy click&collect. Czy zakupy online z odbiorem na sklepowym parkingu się sprawdzą?
Na zdj. dyskont Aldi Süd w Akwizgranie (fot. defotoberg/Shutterstock)
Dyskontowa sieć Aldi Süd rozpoczyna w Niemczech testy usługi click&collect, w ramach której klienci będą mogli zamawiać zakupy online, a odbierać je na parkingach. Skala pilotażu jest niewielka.

Testy prowadzone przez Aldi Süd (przypomnijmy na wszelki wypadek, że w Polsce obecna jest siostrzana sieć dyskontów Aldi Nord - formalnie osobna firma) odbędą się w trzech m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 12:27