27.09.2022 / 15:02
StoryEditor

Nowa strategia Eurocashu jest ambitna i co do zasady słuszna, ale… [ANALITYK]

Na zdj. hurtownia Grupy Eurocash (fot. Eurocash)
Przedstawiana przez Eurocash strategia rozwoju na najbliższe lata wygląda ambitnie i w naszej ocenie jest jedyną słuszną jaką spółka mogła zaproponować – ocenia Emil Łobodziński, CFA, menedżer zespołu, doradca inwestycyjny, PKO Biuro Maklerskie.

Emil Łobodziński, CFA, menedżer zespołu, doradca inwestycyjny, PKO Biuro Maklerskie uważa, że generalnie nowa strategia Grupy Eurocash, zaprezentowana pod koniec sierpni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.06.2024 / 15:53
StoryEditor
Piotr Dopierała, Auchan Retail Polska: Wielokanałowej ofercie w branży spożywczej wciąż brak spójności
Piotr Dopierała, Auchan (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Branża spożywcza, podążając za trendami, coraz szerzej wprowadza ofertę wielokanałowych zakupów. Jednak brak spójnej logistyki powoduje z jakością obsługi, terminowością dostaw i dostępnością towarów – dowodzi Piotr Dopierała, dyrektor logistyki i supply chain Auchan Retail Polska podczas prezentacji w bloku Technology & Supply Chain Trends „Konsument w centrum uwagi. Rola logistyki w strategii omnichannel sieci handlowych” odbywającym się podczas Retail Trends 2024.

Oczekiwania klientów cały czas się zmieniają. Obecnie idą coraz bardziej w stronę wygodnych zakupów i stąd w wielu firmach nastąpił rozwój strategii omnichannelowej.

...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.06.2024 / 08:29
StoryEditor
Carrefour jako pierwsza sieć handlowa w Polsce wprowadza cyfrowe karty SIM
Carrefour wprowadza cyfrową kartę SIM (fot. Shutterstock)
Carrefour rozpoczyna wakacje od pochwalenia się nowym produktem skrojonym pod podróże zagraniczne. Mowa o eSIM Travel Data. Sieć tłumaczy, że jest to usługa, dzięki której nie ma konieczności fizycznego wkładania kart SIM do telefonu – urządzenie łączy się z siecią komórkową tak, jakby w nim była zwykła karta SIM.

Carrefour podkreśla, że jest pierwszą siecią handlową w Polsce, która zdecydowała się na wprowadzenie takiej usługi telekomunikacyjnej. Cyfrowa karta eSIM Travel Data m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. lipiec 2024 05:29