15.01.2024 / 12:46
StoryEditor

Muszkieterowie de Bosschère i Czarnecki: Musimy być blisko klienta, inwestować tam, gdzie to konieczne

David de Bosschère i Sławomir Czarnecki (fot. mat. prasowe)
David de Bosschère, były prezes Grupy Muszkieterów w Polsce oraz Sławomir Czarnecki, obecny szef spółki, wspominają pierwsze lata funkcjonowania Intermarche i Bricomarche w Polsce, opowiadają o filozofii działania grupy i ujawniają plany na najbliższą przyszłość.

Przyjechał Pan do Polski 6 lat temu. W jakiej kondycji była firma, gdzie były największe problemy i wyzwania. W jakim miejscu dzisiaj znajdują się Intermarché i Bricom...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.03.2025 / 14:06
StoryEditor
Żabka testuje Foodsi – paczki-niespodzianki już trafiły do oferty wybranych sklepów
Żabka wcześniej testowała projekt ”Dobra Paczka”, a teraz stawia na Foodsi (fot. Żabka Polska)

Rozpoczęła się pilotażowa współpraca sieci sklepów Żabka z Foodsi, czyli polską aplikacją walczącą z marnowaniem jedzenia. W jej ramach w Foodsi klienci mogą kupić paczki- niespodzianki w promocyjnych cenach. Co kryje się w środku i jakie oszczędności czekają użytkowników?

Promocyjne paczki są dostępne w kilkudziesięciu sklepach sieci Żabka w całej Polsce. Na razie można dostać je w Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku, Katowicach, Toruniu, Inowrocławiu ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.03.2025 / 17:04
StoryEditor
Pop Luxury na TOP-ie! Swarovski - producent i dystrybutor kultowych kryształków notuje mocne wzrosty. Rentowność sklepów w górę!
Salon marki Swarovski w galerii handlowej Westfield Mokotów (fot. mat. prasowe)

Swarovski Crystal Business opublikował wyniki finansowe za 2024 rok, wykazując znaczący wzrost przychodów i rentowności. Firma osiągnęła przychody w wysokości 1 906 mln euro, co oznacza wzrost o 6 proc. w ujęciu organicznym w porównaniu do roku poprzedniego. W samym czwartym kwartale dynamika wzrostu wyniosła aż 11 proc.

EBITDA wzrosła dwucyfrowo, a zysk operacyjny stał się dodatni po raz pierwszy od pięciu lat. Wyniki te potwierdzają skuteczność strategii LUXignite, która łączy dziedzictwo mark...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. marzec 2025 11:55