16.01.2019 / 09:43
StoryEditor

Mieszko Musiał, Carlsberg Polska: Branża nie jest zbyt zagrożona ekspansją marki własnej

Mieszko Musiał, wiceprezes zarządu ds. sprzedaży, Carlsberg Polska (mat. prasowe)
W branży piwnej mieliśmy w ostatnich latach do czynienia z rewolucją, która zmieniała ten rynek – pojawienie się małych regionalnych browarów, nowych odmian piwa, prawdziwy wysyp produktów rzemieślniczych. Firma Carlsberg Polska, jeden z trzech liderów rynku, reagowała na zmiany, na trendy konsumenckie, wprowadzając innowacje. O specyfice branży opowiadał Mieszko Musiał, wiceprezes zarządu ds. sprzedaży, Carlsberg Polska, podczas debaty przeprowadzonej w trakcie Kongresu „Dokąd zmierza polski handel?”, zorganizowanego 7-8 listopada 2018 przez GK Specjał.

Piwo jest wartościowo największą kategorią spożywczą w Polsce. Konsumpcja piwa w Polsce wynosi ok. 96 litrów na osobę rocznie, co stawia nasz rynek w rzędzie piwnych potęg, taki...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.02.2025 / 16:00
StoryEditor
Ilu Polaków kupuje stacjonarnie, a ile online? Polacy doceniają bliskość punktów odbioru i szybkość dostaw
Centrum handlowe (fot. Shutterstock)

Dane z raportu banku Santander pokazują, że dla 41 proc. Polaków najczęstsza forma zakupów to odwiedzanie sklepu stacjonarnego. E-commerce nadal pozostaje wyraźnie niżej.

Zakupy online częściej wybierało 27 proc. badanych, a 30 proc. wskazało, że kupuje po równo w sklepie stacjonarnym, jak i w sieci. Bank podkreśla, że różnice w preferencjach zal...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.02.2025 / 12:59
StoryEditor
Kto poniesie koszty wojny handlowej Trumpa? Mintel radzi producentom jak złagodzić skutki ceł
Kto poniesie koszty wojny handlowej Trumpa? (fot. Unsplash)

Potencjalne cła wprowadzone przez prezydenta USA Donalda Trumpa mogą spowodować dodatkowe komplikacje dla amerykańskich konsumentów, którzy już teraz odczuwają skutki wysokich cen żywności. Jak twierdzą eksperci Mintel, jeśli propozycje celne Trumpa zostaną wdrożone, firmy spożywcze i sprzedawcy detaliczni będą musieli uzasadnić ewentualne podwyżki cen, a jednocześnie elastycznie zarządzać swoimi łańcuchami dostaw, dostosowując się do nowych regulacji.

Według ekspertów Mintel, te cła bezpośrednio wpłyną na ceny i dostępność produktów spożywczych, zwłaszcza że wiele z nich jest importowanych z Kanady i Meksyku. Od 3 lutego Kana...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. marzec 2025 22:12