29.08.2017 / 06:59
StoryEditor

Media Markt chce rozwijać w Polsce sklepy kompaktowe. Firma mocno inwestuje

Marcin Rosati, prezes zarządu Media Markt Saturn Polska (materiały prasowe, Media Markt)
Marcin Rosati, prezes zarządu Media Markt Saturn Polska zapowiada, że prowadzona przez niego spółka będzie rozwijać na polskim rynku koncept sklepów kompaktowych, planuje także otwarcia w większym formacie oraz remonty placówek już istniejących. Operator chce również rozwijać sprzedaż internetową, a tym samym umacniać pozycję na rynku e-commerce.

- Konsekwentnie realizujemy strategię rozwoju wielokanałowego, zakładającą dotarcie z ofertą do jak najszerszego grona konsumentów – także tych w mniejszych miejscowościach. Wyc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.02.2025 / 14:37
StoryEditor
Zmiany w zespole zarządzającym Auchan Polska. Za komunikację marketingową odpowiadać będzie Aleksandra Sianecka
Aleksandra Sianecka (screen)

Aleksandra Sianecka objęła z dniem 20 stycznia br. stanowisko dyrektorki marketingu, marki, konceptów handlowych i relacji z klientem w Auchan Polska. Będzie odpowiedzialna za kompleksowe zarządzanie zintegrowaną komunikacją marketingową.

– Inflacja, doświadczenie konsumenta i percepcja cenowa są naszą codziennością i szczególnie w branży spożywczej ważnym elementem w komunikacji. Bazując na długoletnim doświadcz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.02.2025 / 14:40
StoryEditor
Ceny masła spadają: szczyt cen mamy już za sobą. Czy to początek dłuższego trendu?
Ceny masła spadają: szczyt cen masła mamy już za sobą. Czy to początek dłuższego trendu? (fot. Shutterstock)

Po wielu miesiącach dynamicznych wzrostów ceny masła w Europie zaczęły spadać. Grzegorz Rykaczewski, ekspert sektora rolno-spożywczego w Departamencie Analiz Makroekonomicznych Banku Pekao opowiedział portalowi wiadomoscihandlowe.pl o tym, jak duże są spadki cen oraz jak długo się utrzymają.

– W połowie lutego średnia cena sprzedaży masła w zakładach przetwórczych w Unii Europejskiej była niższa o 9 proc. w porównaniu do szczytu z grudnia. Jeszcze głębszy spadek odn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 12:37