Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

03.12.2018 / 14:32
StoryEditor

Marek Sypek, szef Stock Polska: Lider musi wziąć na siebie odpowiedzialność za rozwój rynku!

Marek Sypek, dyrektor zarządzający Stock Polska (Stock Polska)
Tak długo, jak ten magiczny price point – 19,99 zł w detalu – narzucony 3-4 lata temu będzie się utrzymywał, to sytuacja na rynku wódki się nie poprawi, to zarówno producenci, detaliści, jak i dystrybutorzy nie będą mieli godziwej marży na tym produkcie. To można zmienić, ale jest to rola lidera runku, który musi zrobić ten ruch – mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Marek Sypek, dyrektor zarządzający Stock Polska.

Jaki był ten rok dla producentów wódki?

Wszystko zależy od tego na którą firmę spojrzymy. Rynek nie jest dla naszej branży łaskawy w ostatnich latach. Jednak to nie jest to ty...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.11.2024 / 10:16
StoryEditor
Rajstopy o zapachu czekolady, czyli Wedel i Gatta wchodzą w kooperację
Rajstopy i skarpety ze wspólnej linii Gatty i Wedla (fot. Gatta)

Producent czekolady oraz wytwórca rajstop, bielizny i koszulek nawiązali współpracę i stworzyły linię z aromatem czekoladowym.

Całość kolekcji ma brązowy kolor. Pośród produktów znalazły się skarpety w czekoladowy wzór, a także koszulki, rajstopy i męskie bokserki, które… pachną czekoladą....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 74% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.11.2024 / 10:35
StoryEditor
"Wiemy, jak pokonać McDonald’s". CEO Max Burgers opowiada o konkurencji i rozwoju marki na polskim rynku
Richard Bergfors, CEO Max Burgers (fot. materiały prasowe)

Max Burgers jest obecne w Polsce od 2017 roku. W tym czasie firma zdążyła otworzyć 26 restauracji. Jednak plany szwedzkiej sieć są znacznie większe. O tym, czy firma ma szansę je zrealizować na rynku z tak silnymi graczami jak McDonald’s i Żabka, która chce być największą siecią street foodową w Polsce oraz kiedy zamierza to zrobić, opowiedział portalowi wiadomoscihandlowe.pl CEO Max Burgers, Richard Bergfors, który jest synem założyciela sieci.

– Wiemy, jak pokonać McDonald’s – mówi CEO Max Burgers, Richard Bergfors. I wydaje się, że nie rzuca słów na wiatr. Z McDonald’s, szwedzka sieć konkuruje już od 1973 roku, czyli...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. listopad 2024 02:26