17.05.2021 / 11:27
StoryEditor

Maciej Bazyl, wicedyrektor PwC: Biedronka ma duże ambicje i szuka nowych źródeł wzrostu [WYWIAD]

Maciej Bazyl, wicedyrektor w dziale Retail & Consumer PwC Polska (PwC Polska)
Maciej Bazyl, wicedyrektor w dziale Retail & Consumer PwC Polska opowiedział w rozmowie z przedstawicielem naszego portalu o działaniach tego spożywczego gigianta i pokusił się o interpretację jego strategii. Choć Biedronka pozostaje numerem jeden, to nie może ignorować depczącej jej po piętach konkurencji.

Od początku roku Biedronka bardzo mocno inwestuje w kampanie promocyjne. Czy jest to próba wykorzystania sytuacji związanej z oczekiwaniami konsumentów, którzy zwrócili się w ki...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. listopad 2024 08:03