15.08.2024 / 10:01
StoryEditor

Luis Araujo, szef sieci Biedronka o tym, co dzieje się z konsumentem i co czeka rynek FMCG w kolejnych miesiącach

Luis Araujo, dyrektor generalny Biedronki

Luis Araujo, dyrektor generalny sieci Biedronka podkreśla, że nie spodziewał się w pierwszej połowie roku tak dużej deflacji cen żywności, co przekłada się na sprzedaż i marże sklepów działających w Polsce. Jednocześnie - w rozmowie z „Pulsem Biznesu” - wskazuje, że nie spodziewa się szybkiej poprawy obecnej sytuacji. Co jego zdaniem może się wydarzyć?

Luis Araujo, dyrektor generalny sieci Biedronka wskazuje w rozmowie z „PB”, że poprzedni rok był dla największej sieci handlowej w Polsce bardzo dobry, zwłaszcza jego druga poło...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.11.2024 / 14:56
StoryEditor
Inmedio So Coffee Park - nowy, hybrydowy koncept Lagardere Travel Retail na polskim rynku [GALERIA]
Inmedio So Coffee Park to nowy, hybrydowy koncept Lagardere (fot. mat. prasowe)

Lagardere Travel Retail zaprezentowało nowy, hybrydowy koncept łączący sklep i kawiarnię. Pierwszy punkt pod nazwą Inmedio So Coffee Park ruszył w jednym z łódzkich centrów handlowych. Sprawdź, czym wyróżnia się ta placówka.

- To nasza odpowiedź na potrzeby klientów, którzy w przestrzeniach handlowych poszukują czegoś więcej niż tylko zakupów. Takich osób jest coraz więcej i to jest kierunek, w któr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.11.2024 / 10:00
StoryEditor
Pomimo trudnej sytuacji gospodarczej Polacy są gotowi zapłacić więcej za niektóre kategorie żywności. Co to za produkty?
Rossmann w warszawskich Złotych Tarasach (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Trudna sytuacja gospodarcza wymusza na wielu klientach liczenie każdej złotówki, dlatego cena to coś czemu szczególnie się przyglądają i w wielu przypadkach jest to kryterium decydujące o zakupie produktu. Są jednak kategorie produktów, za które konsumenci są w stanie zapłacić więcej. Co to za artykuły?

Pomimo trudnej sytuacji gospodarczej, Polacy są gotowi ponosić wyższe koszty za produkty spożywcze oferujące konkretne korzyści. Jak wynika z badań przedstawionych przez Agnies...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. listopad 2024 08:13