23.11.2017 / 13:40
StoryEditor

Lidl Polska: W wielu kategoriach mamy niższe ceny niż sklepy w Niemczech

Supermarket sieci Lidl w Poznaniu (materiały własne)
Przedstawiciele sieci Lidl Polska zabrali głos ws. informacji dotyczącej porównania cen w sklepach Lidl w Polsce i Niemczech. Firma zwraca uwagę, iż w publikacji na liście porównywanych produktów w polskich i niemieckich sklepach sieci znajdują się tylko te artykuły, które są w ofercie sieci w obu krajach - jest to tylko 86 artykułów, co stanowi 4 proc., spośród ponad kilku tysięcy produktów, które dostępne są w sklepach Lidl Polska. Tym samym firma sugeruje, że przeprowadzone w ten sposób porównanie nie oddaje rzeczywistej różnicy w cenach w sklepach działających w Polsce i Niemczech.

KLIKNIJ I PRZECZYTAJ:

Lidl w Polsce droższy niż w Niemczech? W jakich kategoriach ceny różnią się najbardziej?

Przedstawiciele sieci Lidl wyjaśniają, że „na kształtowanie si...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.07.2024 / 17:55
StoryEditor
PRCH akcentuje wzrost obrotów najemców w centrach handlowych w maju. Konsumenci wracają do galerii po odzież i obuwie
Galeria handlowa/zdjęcie ilustracyjne (fot. Shutterstock)
W maju 2024 r. obroty najemców w centrach handlowych były o 5,4 proc. wyższe niż rok wcześniej. To dwukrotnie powyżej inflacji. Najlepsze wyniki notują mniejsze obiekty. Wzrosty notują kategorie zdrowie i uroda, wyposażenie domu i odzież. Branża modowa cieszy się z powrotu klientów do sklepów markowych.

Małe jest piękne

Obroty najemców w centrach handlowych wzrosły we wszystkich kategoriach obiektów handlowych. Najlepsze wyniki odnotowały najmniejsze centra (5-20 tys. mkw. G...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.07.2024 / 14:28
StoryEditor
IJHARS ujawnia wyniki najnowszej kontroli wyrobów cukierniczych. Nieprawidłowości u niemal jednej trzeciej producentów
Półka z ciastkami w jednym ze stołecznych hipermarketów (fot. Łukasz Rawa)
W prawie 30 proc. zakładów produkujących wyroby cukiernicze Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych wykryła nieprawidłowości. Niektóre produkty zawierały inny skład niż zadeklarowany, ale więcej większe zastrzeżenia budziło znakowanie wyrobów.

Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych przedstawia wyniki przeprowadzonej w I kw. 2024 r. planowej kontroli w zakresie jakości handlowej wyrobów cukierniczych. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 13:20