30.01.2018 / 09:20
StoryEditor

Lech Karendys odchodzi z Mlekpolu, zastąpi go Małgorzata Cebelińska

Małgorzata Cebelińska (Mlekpol)
Po 15  latach pracy dla spółdzielni mleczarskiej z Grajewa odchodzi  Lech Karendys. Nowym dyrektorem zostaje Małgorzata Cebelińska, dotychczasowy kierownik Działu Handlu Zagranicznego Mlekpolu, w firmie od 20 lat.

Lech Karendys z mleczarstwem jest związany ponad 45 lat, od początku swojej drogi zawodowej czyli od 1.09.1972 r. Z dniem 1 lutego 2018 r. odchodzi na zasłużoną emeryturę. Jego ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.11.2024 / 17:01
StoryEditor
Atac w Polsce! Auchan wprowadza na polski rynek hiperdyskonty! Czy Biedronka i Lidl powinny się bać?
Atac Hiper Discount by Auchan (fot. Auchan)
Atac Hiper Discount by Auchan (fot. Auchan)fot. Auchan
Atac Hiper Discount by Auchan (fot. Auchan)
Atac Hiper Discount by Auchan (fot. Auchan)fot. Auchan
Atac Hiper Discount by Auchan (fot. Auchan)
Atac Hiper Discount by Auchan (fot. Auchan)fot. Auchan
Atac Hiper Discount by Auchan (fot. Auchan)
Atac Hiper Discount by Auchan (fot. Auchan)fot. Auchan
Atac Hiper Discount by Auchan (fot. Auchan)
Atac Hiper Discount by Auchan (fot. Auchan)
Atac Hiper Discount by Auchan (fot. Auchan)
Atac Hiper Discount by Auchan (fot. Auchan)

Sieć Auchan rozpoczęła na polskim rynku testy nowego konceptu hipermarketu dyskontowego pod marką Atac Hiper Discount by Auchan - dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. Znamy dwie pierwsze lokalizacje, w których ruszyły placówki handlowe pod tym szyldem.

- Inicjatywa jest spójna z długofalową strategią Auchan w Polsce, zgodnie z którą sieć stale dywersyfikuje swoje formaty sprzedażowe i dostosowuje je do dynamicznie zmienia...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.11.2024 / 10:38
StoryEditor
Allegro podsumowało III kwartał: wyniki są zgodne z oczekiwaniami grupy

Wyniki Allegro za trzeci kwartał 2024 roku są zgodne z oczekiwaniami. Grupa przygotowuje się na świąteczny szczyt zakupowy z platformami już w czterech krajach regionu - poinformowała firma w komunikacie, podając kluczowe wskaźniki finansowe.

Wartość sprzedanych towarów brutto (GMV) w całej grupie Allegro, a zatem z uwzględnieniem działalności międzynarodowej, wzrosła w trzecim kwartale o prawie 10 proc. rok do roku....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. listopad 2024 19:41