18.09.2024 / 11:25
StoryEditor

Krzysztof Pawiński zabiera głos w sprawie wejścia Żabki na giełdę: Najlepsze 10 minut jest jeszcze przed Żabką?

Krzysztof Pawiński, prezes Maspeksu, zabrał głos w sprawie giełdowego debiutu Żabki (fot. materiały prasowe)

Krzysztof Pawiński uważa, że Żabka, podobnie jak inne spółki z branży handlowej notowane na giełdzie, będzie "znakomitym targetem inwestycyjnym”. Taką opinię prezes i współzałożyciel Grupy Maspex wyraził w wywiadzie dla Polskiej Agencji Prasowej. Krzysztof Pawiński skomentował w nim także aktualne problemy Dino i Biedronki.

W czerwcu rynek rozgrzała informacja o tym, że Żabka, należąca obecnie do funduszu CVC, może zadebiutować na giełdzie w Warszawie. Wartość IPO Żabki była szacowana na 1 do 1,5 m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.09.2024 / 12:54
StoryEditor
Lidl jedzie na paliwie Biedronki. Sieć chwali się wynikami badania ASM, które do niedawna na sztandarach nosił jej zaciekły rywal
Lidl wykorzystuje do komunikowania tego, że jest najtańszą siecią w Polsce już nie tylko badanie ”Faktu”, ale również ASM (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Lidl zaczął wykorzystywać marketingowo broń, którą wcześniej przez wiele miesięcy posługiwała się Biedronka. Taką możliwość dały mu wyniki sierpniowego badania koszyka cenowego ASM Salesforce Agency, zgodnie z którymi to właśnie w Lidl był najtańszą siecią w kraju.

"Lild najtańszym sklepem w Polsce” – to hasło z najnowszej gazetki promocyjnej niemieckiej sieci uprawomocnione zostało wynikami najnowszego, sierpniowego badania koszyka cenowe...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.09.2024 / 21:53
StoryEditor
Kolejne duże przejęcie na rynku mleczarskim w Polsce. Spółdzielnie konsolidują się na potęgę [LISTA OSTATNICH PRZEJĘĆ]
Siedziba spółdzielni OSM Łowicz

Do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wpłynął wniosek o zgodę na przejęcie przez Okręgową Spółdzielnia Mleczarską w Łowiczu Okręgowej Spółdzielnii Mleczarskiej w Myszkowie. To tylko jedna z kilku konsolidacji, z którymi mieliśmy do czynienia w tym roku. Pełne zestawienie można znaleźć poniżej.

Jak wskazuje UOKiK koncentracja ma nastąpić poprzez połączenie dwóch samodzielnych przedsiębiorców. Spółdzielnią przejmującą będzie Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Łowiczu, a...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. wrzesień 2024 11:00