16.02.2017 / 13:04
StoryEditor

Mark Schneider, Nestle: W 2017 r. chcemy osiągnąć wzrost na poziomie od 2 do 4 proc.

Mark Schneider, prezes Nestlé S.A. (materiały praswowe, Nestle)
Rok 2016 firma Nestle zamknęła z 3,2 proc. wzrostu organicznego i wzrostem zysku operacyjnego o 30 punktów bazowych przy zachowaniu stałego kursu walutowego. W 2017 roku Nestlé będzie dążyć do osiągnięcia organicznego wzrostu na poziomie od 2 do 4 proc.

W 2016 r. firma Nestle osiągnęła 3,2 proc. wzrostu organicznego i 2,4 proc. rzeczywistego wzrostu wewnętrznego. Sprzedaż grupy była na poziomie 89,5 mld CHF, co oznacza wzrost o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.04.2025 / 18:21
StoryEditor
Słodyczowe preferencje Polaków zależne od wieku. Kto kupuje wafle, batony, czekoladę, ciastka oraz chałwę i kto robi to na największym "spontanie"?
Osoby w wieku 45-65 lat najczęściej deklarują spożywanie ciastek i wafelków familijnych - wynika z badania IQS dla firmy Lotte Wedel (fot. Shutterstock)

Badania i obserwacje ekspertów dowodzą, że słodkie przyjemności łączą pokolenia. Jednak nawyki związane z sięganiem po produkty z konkretnych kategorii, ale też kryteria brane pod uwagę przy ich zakupie mocno różnią się w zależności od i wieku.

Z badania zrealizowanego przez IQS na zlecenie firmy Lotte Wedel wynika, że wśród najmłodszych konsumentów największą popularnością cieszą się batony i wafle impulsow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.04.2025 / 16:48
StoryEditor
Nasycenie powierzchnią handlową wynosi już 366 mkw. na 1000 mieszkańców. Jakie lokalizacje są najbardziej poszukiwane?
Jednym z największych obiektów oddanych do użytku w 2024 r. było przebudowane centrum handlowe Nowa Sukcesja w Łodzi (fot. mat.pras.)

Na koniec 2024 r. powierzchnia polskich obiektów handlowych osiągnęła 13,8 mln mkw. GLA. W całym 2024 r. przybyło 510 tys. mkw. GLA, to 20 proc. więcej niż w 2023 r. i jednocześnie największy przyrost od 2015 r. W efekcie nasycenie powierzchnią handlową wyniosło 366 mkw. na 1000 mieszkańców.

Takich danych dostarcza najnowszy raport Polskiej Rady Centrów Handlowych „Rynek obiektów handlowych w Polsce”.  

Dzięki niemu wiemy, że w 2024 r. w Polsce otwarto 37 n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. kwiecień 2025 14:40