17.05.2023 / 10:18
StoryEditor

Kacper Trojański, Havas Media Group: Czy marki powinny całkowicie się wycofać z kierowania swojej oferty do osób LGBTQA+?

Kacper Trojański, senior account executive w Havas Play z Havas Media Group
17 maja obchodzimy Międzynarodowy Dzień Przeciw Homofobii, Transfobii i Bifobii. O tym, jak powinna wyglądać strategia marketingowa skierowana do mniejszości pisze Kacper Trojański, senior account executive w Havas Play z Havas Media Group. - Firmy nie powinny traktować włączenia tej grupy w strategię sprzedażową, jedynie jako działania, mającego na celu zwiększenie zysków. Szczególnie w naszym kraju, gdzie temat ten jest niezwykle wrażliwy – komentuje.

Na przestrzeni ostatnich lat temat różnorodności stał się coraz bardziej istotny i zauważalny w biznesie i społeczeństwie. Włączanie różnych grup społecznych (w tym mniejszości)...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.03.2025 / 09:57
StoryEditor
Duży rumuński producent żywności tworzy fundusz inwestycyjny, który zainwestuje w średnie firmy spożywcze w Polsce i krajach regionu
Mateusz Topp (po lewej) i Andrei Ursulescu (fot. Trinity Investment Management)

Spółka Trinity Investments Management powołuje fundusz private equity skupiony wyłącznie na inwestycjach w producentów żywności. Głównym inwestorem jest Scandia Food, duży rumuński producent konserw i mrożonek z przchodem na poziomie 160 mln euro.

Fundusz ma inwestować w średnie, rodzinne firmy spożywcze w Rumunii, Polsce i innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Chce przeprowadzać dwie transakcje w ciągu roku i wydaw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.03.2025 / 19:04
StoryEditor
Sieć sklepów 5.10.15. sprzedana! Właśnie podpisano umowę. Kto ją kupił i za ile?
Na zdj. zamknięty sklep Monnari (fot. Shutterstock)

Spółka Monnari Trade poinformowała, że 14 marca br. jej spółka zależna Monna Nice podpisała umowę nabycia 100 proc. akcji w cypryjskiej firmie Hemoca Holdings Limited, która jest właścicielem 50,1 proc. akcji spółki Komex za kwotę 2,673 mln zł. Do Komeksu należy sieć sklepów 5.10.15.

Jednocześnie firma Monna Nice zawarła umowę nabycia wierzytelności spółki Hemoca za kwotę 400 tys. zł.

UOKIK daje zielone światło?

Przypomnijmy, że już kilka tygodni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. marzec 2025 12:43