02.01.2023 / 12:57
StoryEditor

Jan Kolański, Colian: Nasz plan to radykalna polityka oszczędności! Zaciskamy pasa, wstrzymaliśmy inwestycje

Jan Kolański, prezes zarządu Colian uważa, że rok 2022 będzie dla branży FMCG dużym wyzwaniem
- W każdym obszarze prowadzonej działalności zauważamy bariery, które hamują nie tylko możliwości dalszego rozwoju, ale przede wszystkim bieżące procesy. Najboleśniej odczuwamy wzrost cen surowców i opakowań przy zachwianym łańcuchu dostaw i gigantycznych podwyżkach cen energii elektrycznej, gazu i paliw - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Jan Kolański, prezes i właściciel firmy Colian.

Kolański podkreśla, że wysoka automatyzacja produkcji sprawia, iż oszczędności w tym zakresie nie są możliwe. Oznacza to, że firmy zmuszone są do ponoszenia bardzo wysokich kosz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.11.2024 / 16:54
StoryEditor
JD.com przyspiesza z podbojem Europy. Chiński gigant uruchamia w Polsce ultranowoczesną i superwydajną inwestycję
Ochama uruchamia w Polsce ultranowoczesne centrum dystrybucyjne

Należąca do chińskiej grupy JD.com spółka Ochama uruchomiła w Polsce nowe, zautomatyzowane centrum dystrybucyjne. Celem inwestycji jest zwiększenie wydajności operacyjnej i jakości obsługi klienta w całym regionie. Operator chwali się potężnym wzrostem zamówień. Co ta inwestycja oznacza dla polskiego rynku?

Nowy magazyn firmy Ochama jest strategicznie zlokalizowany w pobliżu granicy polsko-niemieckiej i ma powierzchnię 27 000 mkw. Wykorzystując elastyczny system „towar do obsł...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.10.2024 / 16:59
StoryEditor
Amazon chce nadal rosnąć na polskim rynku. Czego firma się spodziewa?
Russell Grandinetti, starszy wiceprezes sklepów międzynarodowych w Amazon, fot. X/Twitter

Amerykański koncern Amazon chce nadal rosnąć na polskim rynku. - Oczekujemy wzrostu we wszystkich obszarach - zapowiada Russell Grandinetti, starszy wiceprezes sklepów międzynarodowych w Amazon.

Russell Grandinetti, wiceprezes Amazona podkreślił, że firma mamy ambitne plany dotyczące biznesu marketplace. - Naszą platformę uruchomiliśmy w Polsce. Jesteśmy zadowoleni z na...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12. listopad 2024 14:13