12.02.2019 / 09:23
StoryEditor

Iwona Łagodzińska, Terravita: Mamy w firmie nowe rozdanie [WYWIAD]

Iwona Łagodzińska, prezes spółki Terravita (fot. Terravita)
- Mamy w firmie nowe rozdanie. Zaszła zmiana, głównie pokoleniowa, część osób odeszła na emerytury, na ich miejsce przyszli nowi pracownicy z dużym doświadczeniem, co pozytywnie przełożyło się na dynamikę pracy - mówi w wywiadzie dla portalu wiadomoscihandlowe.pl Iwona Łagodzińska, prezes spółki Terravita.

Terravita jest znana głównie z produkcji tabliczek czekoladowych, czym jeszcze się zajmujecie?

Tabliczki to największy segment rynku czekoladowych słodyczy w Polsce oraz pods...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.02.2025 / 10:40
StoryEditor
Właściciel sieci Biedronka będzie sprzedawał za pośrednictwem sieci Lulu marki własne na Bliskim Wschodzie
Hipermarket Lulu w Jeddah, Arabia Saudyjska (Shutterstock)

Jeronimo Martins, właściciel m.in. sieci Biedronka, poinformował o finalizacji rozmów z międzynarodową siecią hipermarketów LuLu Group International w sprawie "dystrybucji jednej z marek" grupy do kilku krajów na Bliskim Wschodzie.

José Luís Bayo, Export Director w Grupie Jerónimo Martins, poinformował w mediach społecznościowych o nawiązaniu współpracy z gigantem handlu bliskowschodniego, LuLu Group Inter...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.02.2025 / 18:15
StoryEditor
Ukraińcy bardziej niż bomb i rosyjskiej okupacji boją się wzrostu cen [BADANIE]
Ukraińcy bardziej niż bomb i rosyjskiej okupacji boją się wzrostu cen (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Według najnowszego sondażu przeprowadzonego przez grupę socjologiczną Rating, mieszkańcy Ukrainy w 2025 roku wykazują większy niepokój związany z sytuacją gospodarczą niż z trwającą agresją ze strony Rosji. Największą obawą Ukraińców jest rosnąca inflacja, którą wskazało 33 proc. ankietowanych. Niewiele mniej, bo 32 proc., obawia się dalszego pogarszania się sytuacji gospodarczej.

Dla porównania, tylko 27 proc. respondentów wyraziło zaniepokojenie nasileniem ostrzałów, a 25 proc. martwi się ewentualną okupacją kolejnych terytoriów Ukrainy przez Rosję. Opr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 12:23