28.12.2016 / 16:00
StoryEditor

H. Gomichon, Grupa Carrefour: Świeże produkty zwiększają lojalność klientów

Hervé Gomichon, dyrektor ds. jakości i zrównoważonego rozwoju Grupy Carrefour (materiały prasowe)
- We Francji produkty organiczne są obecne od dawna, a mimo to rok do roku notujemy 10-15 proc. wzrostu sprzedaży. (…) Polski rynek produktów ekologicznych dopiero się rozwija, ale patrząc na rynki Europy Zachodniej można przypuszczać, że jego dynamika będzie coraz większa – mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Hervé Gomichon, dyrektor ds. jakości i zrównoważonego rozwoju Grupy Carrefour.

Produkty świeże odgrywają coraz ważniejszą rolę w strategii hipermarketów. Co leży u podstaw rozwoju tej kategorii w Polsce, a co we Francji?

W obu przypadkach najważn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.12.2024 / 14:19
StoryEditor
Duża sieć handlowa nie otworzy sklepów w wigilię i straci miliony złotych sprzedaży! Firma zdecydowała, że pracownicy będą mieli wolne!
Na zdj. otwarcie 250. sklepu Jysk w Polsce (fot. mat. prasowe)

We wszystkich sklepach sieci Jysk Polska, Wigilia jest dla pracowników dniem całkowicie wolnym od pracy. Firma wprowadziła ten zwyczaj już w roku 2016 dając wszystkim swoim pracownikom, możliwość spędzenia tego dnia z najbliższymi. Dziś z Wolnej Wigilii korzysta blisko 3000 osób zatrudnionych w spółce.

Piotr Padalak, dyrektor generalny Jysk Polska wskazuje, że postulat włączenia Wigilii do dni ustawowo wolnych od pracy pojawia się w dyskusji publicznej od kilku lat, ale pro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.12.2024 / 14:32
StoryEditor
Wstępne wyniki Pepco Group zachwyciły inwestorów. Kurs akcji spółki szybuje pod niebiosa
Kurs akcji Pepco w górę dwucyfrowo (fot. Konrad Kaszuba)

Po publikacji wstępnych wyników Pepco Group za rok obrotowy, który zakończył się 30 września tego roku, akcje spółki drożeją dwucyfrowo. Tuż po południu kurs podskoczył o imponujące 12,5 proc., a wcześniej wzrost był jeszcze wyższy.

Walory Pepco Group rozpoczęły dzień po kursie otwarcia 16,8 zł – ponad 1 zł wyżej od kursu odniesienia. Przed godziną 13 entuzjazm inwestorów osiągnął szczyt – wskaźnik Max 1D s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. grudzień 2024 10:21