24.03.2023 / 10:10
StoryEditor

Grzegorz Bobek, Danone: Wkrótce na rynku nie będzie miejsca dla biznesu nieodpowiedzialnego klimatycznie

Grzegorz Bobek, kierownik ds. ochrony środowiska i zrównoważonego rozwoju w Grupie Danone (fot. Danone)
Działania klimatyczne mają duże znaczenie dla konsumentów, którzy coraz bardziej są zainteresowani nie tylko samym produktem, ale wszystkim, co towarzyszyło jego powstaniu. I zainteresowanie to utrzymuje się pomimo silnego oddziaływania czynników ekonomicznych. Rosnąca świadomość społeczna w kwestii globalnych zagrożeń dla planety przekłada się na konkretne oczekiwania względem oferty rynkowej – zauważa w rozmowie z serwisem wiadomoscihandlowe.pl Grzegorz Bobek, kierownik ds. ochrony środowiska i zrównoważonego rozwoju w Grupie Danone.

Co robi Danone, żeby być firmą konkurencyjną klimatycznie?

Konsekwentnie realizujemy strategię zrównoważonego rozwoju, która opiera się wywieraniu pozytywnego wpływu na...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.12.2025 / 14:44
StoryEditor
Jakie napoje wybierają młodzi konsumenci? Ich wybory mogą zaskoczyć
(fot. Shutterstock)

Zwyczaje napojowe młodzieży od lat budzą zainteresowanie nie tylko rodziców, lecz także branzę handlową. Najnowsze wyniki Ogólnopolskiego Panelu Badawczego Ariadna pokazują, że preferencje nastolatków nie zawsze idą w parze z ich codziennymi wyborami. Co sprawia, że to, co lubiane, nie zawsze znajduje odzwierciedlenie w praktyce?

Listopadowe badanie z 2025 r. objęło młodzież w wieku 13-17 lat i miało na celu ustalenie, po jakie napoje nastolatkowie sięgają najchętniej oraz jakie piją najczęściej. Wyniki ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.12.2025 / 12:59
StoryEditor
Dlaczego Polacy nie ufają tej żywności? Dane pokazują bariery zakupowe
(fot. Shutterstock)

Choć Polacy chętnie sięgają po ryby w puszce, wciąż towarzyszy im wiele przekonań pochodzących z dawnych lat. Najnowsze badanie pokazuje, że kategoria ta jest jednocześnie popularna i silnie niedoceniana. Konsumenci deklarują jej obecność w codziennym menu, a równocześnie przyznają, że jedzą za mało ryb. Co sprawia, że ten produkt budzi tyle wątpliwości?

Badanie SW Research pokazuje, że 83 proc. Polaków uznaje ryby w puszce za wygodny sposób na szybki posiłek. Choć obraz tego produktu przez lata kojarzono głównie z wyjazdami, dł...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. grudzień 2025 17:52