27.03.2017 / 10:32
StoryEditor

Główne zadanie dla sieci handlowych: Zatrzymać pracowników w firmie!

Roman Borecki, HR Manager Netto Polska (materiały prasowe, Netto Polska)
Roman Borecki, HR Manager Netto Polska w wywiadzie dla portalu wiadomoscihandlowe.pl podkreśla, że jego firmie udało nam się obniżyć w 2016 r. współczynnik rotacji pracowników aż o 3 proc. Jednak, jego zdaniem największym wyzwaniem dla sieci handlowych w 2017 r. będzie zatrzymanie pracowników w firmie.

Kliknij i zobacz pierwszą część wywiadu z Romanem Boreckim, HR Manager Netto Polska nt. sytuacji na rynku pracy i budowania relacji z pracownikami.

Jakich trudności spod...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.12.2024 / 13:19
StoryEditor
Nadawanie i odbiór przesyłek bez wysiadania z auta. DPD testuje punkty typu Pickup Drive
Firma DPD uruchomiła pierwszy w Polsce punkt nadawania i odbioru przesyłek w formule drive (fot. materiały prasowe)

Firma DPD uruchomiła pierwszy w Polsce punkt obsługi przesyłek, z którego można korzystać nie opuszczając auta, wzorowany na rozwiązaniu znanym dotąd głownie z restauracji typu fast food. Wyniki pilotażu są na tyle obiecujące, że DPD myśli o tym, żeby wprowadzić tę usługę w kolejnych lokalizacjach.

Punkt DPD Pickup Drive, który umożliwia nadanie i odbiór przesyłki bez konieczności opuszczania pojazdu, działa przy ul. Mineralnej 5a w Warszawie. Firma DPD dodała nową u...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.12.2024 / 18:34
StoryEditor
Carrefour "skroił” supermarket na potrzeby wielkomiejskich klientów. Czym ten sklep różni się od innych?
18 grudnia Carrefour otworzył supermarket w nowym wielkomiejskim formacie (fot. materiały prasowe)

18 grudnia sieć Carrefour otworzyła supermarket na warszawskim Wilanowie. Nie pisalibyśmy o tej placówce gdyby nie to, że cechuje ją unikalna oferta i bogaty miks rozwiązań oraz, że reprezentuje ona ciekawy format.

Nowo otwarty sklep Carrefour, który mieści się przy ulicy Vogla 62 w stołecznej dzielnicy Wilanów, jest najnowszym konceptem miejskiego supermarketu sieci. Placówka zajmuj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 12:17