03.12.2019 / 12:19
StoryEditor

Ewa Borowska, dyrektor generalna Eurocash Franczyza: Delikatesy Centrum chcą być siecią handlową nr 3 w Polsce [PEŁNY WYWIAD]

Ewa Borowska, dyrektor generalna Eurocash Franczyza (Grupa Eurocash)
- Widzimy potencjał do poszerzenia sieci Delikatesy Centrum do 2400 placówek w ciągu kolejnych kilku lat, by w ten sposób stworzyć rozpoznawalną w całej Polsce sieć ze sprzedażą detaliczną na poziomie 12,5 mld zł – mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Ewa Borowska, dyrektor generalna Eurocash Franczyza, Grupa Eurocash.

Marka Delikatesy Centrum działa na rynku już 20 lat. To składnia do pewnych podsumowań. Zarządza pani franczyzą Delikatesów Centrum już ponad cztery lata. Co uznaje Pani za swój...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 99% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.12.2024 / 11:45
StoryEditor
InPost składa jasną deklarację. Prezenty dotrą przed świętami
Paczkomat InPost (fot. Łukasz Rawa,wiadomoscihandlowe.pl)

Okres kilku tygodni przed Bożym Narodzeniem to najgorętszy czas w roku w przypadku firm kurierskich i logistycznych, a kurierzy pracują nawet w weekendy. Mimo tego niektórzy gracze deklarują, że wszystkie paczki dotrą na czas i to nawet wtedy, gdy zostaną wysłane 22 lub 23 grudnia. Taką obietnicę złożył InPost.

Wszystkie przesyłki nadane przez Paczkomaty 22 grudnia mają zjawić się u odbiorców przed Wigilią, jeśli nadawca dostarczy je do sieci InPost do godziny 13.00, a w niektórych str...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.12.2024 / 12:34
StoryEditor
Lidl testuje dwa nowe rozwiązania. Oba dotyczą nowych technologii [NASZ NEWS]
Inteligentna waga w jednym z warszawskich sklepów sieci Lidl (fot. Wiadomoscihandlowe.pl)

W jednym z warszawskich sklepów sieć Lidl prowadzi dwa pilotaże technologiczne, które mogą znacząco podnieść obsługę klienta. Porównujemy dotychczasowe rozwiązania z tymi testowanymi.

Na północy Warszawy, w sklepie przy ul. Światowida, czyli w otoczeniu kilku osiedli mieszkaniowych, sieć Lidl sprawdza reakcję klientów na nowe rozwiązania. A ma ich dwa - oba d...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 02:04