25.08.2017 / 08:48
StoryEditor

Eurocash był wykorzystywany w mechanizmie wyłudzania VAT?! Hurtownik zwrócił 95 mln zł

Na zdj. hurtownia Eurocash (fot. materiały prasowe)
Grupa Eurocash poinformowała w komunikacie giełdowym, że może być zobowiązana do zwrotu podatku VAT w wysokości 121,5 mln zł. Tytułem zabezpieczenia, największy hurtownik w Polsce wpłacił do urzędu skarbowego 95,7 mln zł.

Informacja poufna podana w czwartek późnym wieczorem przez Eurocash dotyczyła poszkodowania spółki "przez podmioty zewnętrzne uczestniczące w mechanizmie wyłudzenia VAT". - Wstę...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.03.2025 / 14:58
StoryEditor
Jak sprzedać zakupy e-grocery polskim konsumentom? Jeden z operatorów pokazuje swój pomysł
Marka mamyito.pl to polska platforma e-grocery, która umożliwia zakupy spożywcze online z dostawą prosto do klienta (fot. mat.pras.)

Marka mamyito.pl, polska platforma e-grocery, która umożliwia zakupy spożywcze online z dostawą prosto do klienta, rozpoczęła nową, wizerunkową kampanię reklamową. Kampania pod hasłem „Komfort zakupów bez wychodzenia z domu” ma na celu podkreślenie zalet e-zakupów.

Mamyito.pl podkreśla szybkość, wygodę i komfort, jakie oferują zakupy spożywcze przez internet, z dostawą prosto do klienta.

Nasza platforma to odpowiedź na potrzeby wsp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.02.2025 / 11:42
StoryEditor
Jak płacą Polacy? Te metody płatności zyskały najwięcej w zeszłym roku
Blik jest najpopularniejszą nowoczesną metodą płatności w Polsce (fot. Polski Standard Płatności)

W 2024 roku Polacy coraz chętniej sięgali po nowoczesne metody płatności – dowodzą wyniki Adyen Retail Report 2024. Niekwestionowanym liderem pozostaje Blik, który dociera już do 95 proc. rynku.

Dane pokazują, że coraz większa liczba Polaków rezygnuje z noszenia tradycyjnych portfeli, co znajduje odzwierciedlenie w popularności płatności mobilnych. W 2024 roku już 30 pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. marzec 2025 03:06