04.08.2017 / 11:40
StoryEditor

Eksperci Daymon: Polacy traktują sklep jak lodówkę - wywiad

Na fot. Rita Manso i Audrius Borisa z firmy Daymon Worldwide (fot. ŁR)
Polacy robią zakupy bardzo często, niemal codziennie, podczas gdy przeciętny Europejczyk odwiedza sklep średnio 260 razy w roku. To kwestia nawyków, które wynikają w dużej mierze z tego, że większość Polaków żyje w stosunkowo niewielkich mieszkaniach - mówią w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl Rita Manso i Audrius Boris z firmy Daymon Worldwide.

Polacy chodzą na zakupy zdecydowanie częściej niż mieszkańcy innych krajów UE. Z czego to wynika?

Rita Manso: Polski handel jest bardzo interesujący, m.in. właśnie dlatego ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.04.2025 / 12:37
StoryEditor
Krzysztof Pawiński, Maspex: Inwestujemy w trudnych czasach, gdy wróci koniunktura konsumencka, będziemy gotowi
Krzysztof Pawiński, prezes Grupy Maspex (arch. wiadomoscihandlowe.pl)

Podczas debaty ‘Koniec prostych wzrostów! Nowa normalność w handlu FMCG — scenariusze i wyzwania‘, Krzysztof Pawiński, prezes Grupy Maspex, odnosił się do sytuacji gospodarczej i geopolitycznej, ujawniał też strategię rozwoju firmy na najbliższe lata.

Krzysztof Pawiński, Maspex, skomentował podczas debaty ‘Koniec prostych wzrostów! Nowa normalność w handlu FMCG — scenariusze i wyzwania‘, poczynania konfrontacyjne pre...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.04.2025 / 16:36
StoryEditor
Nastroje polskich konsumentów nadal pod kreską. Jest jednak nadzieja! Dwa powody!
Ostatnie miesiące upłynęły pod znakiem rosnących cen i sprawiły, że w styczniu nastroje konsumenckie znów spadły

Wyniki badania nastrojów konsumenckich z marca 2025 roku pokazują, że wydarzenia ostatniego miesiąca miały znikomy wpływ na poziom optymizmu wśród Polaków. Barometr Nastrojów Konsumenckich GfK - an NIQ Company, który syntetycznie przedstawia aktualne nastoje polskich konsumentów, w marcu 2025 roku osiągnął wartość -0,9 pkt. Oznacza to minimalny spadek o -0,1 pkt w porównaniu z lutym.

Od początku wojny w Ukrainie nastroje konsumentów w większości krajów UE pozostają gorsze niż w Polsce. Średni wskaźnik dla Unii Europejskiej jest stale o ponad 10 pkt niższy ni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. kwiecień 2025 14:00