28.11.2018 / 14:39
StoryEditor

Dariusz Sinkiewicz, szef Travel Essentials Poland: Widzimy ogromny potencjał rozwoju sieci sklepów na dworcach i lotniskach

Dariusz Sinkiewicz, dyrektor generalny Travel Essentials Poland w Lagardere Travel Retail (fot. mat. prasowe)
Rynek lotniczy rozwija się bardzo dynamicznie. Także kolej po latach stagnacji notuje wzrosty przewozów. To nasze główne kierunki ekspansji. W segmencie non-travel oś rozwoju, poza centrami handlowymi, to punkty uliczne oraz nasz nowy koncept InMedio Trendy – rozmowa z Dariuszem Sinkiewiczem, dyrektorem generalnym Travel Essentials Poland w Lagardere Travel Retail.

Jakie są perspektywy wzrostu w segmencie travel w najbliższych kilku latach?

Rynek lotniczy rozwija się dynamicznie i tak będzie w najbliższej przyszłości, dzięki wzrostowi zam...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.04.2025 / 09:11
StoryEditor
Biedronka chce zdyskontować przedświąteczny szczyt zakupowy. Jak chce to zrobić?
Biedronka 2.0 w Łodzi

Biedronka wydłuża godziny otwarcia sklepów w przedświąteczną niedzielę handlową. 13 kwietnia ponad 3300 placówek sieci będzie czynnych do godziny 22:00. Detalista organizuje też promocje na produkty najchętniej kupowane w okresie wielkanocnym.

Jak przekonuje detalista, wydłużone godziny otwarcia sklepów Biedronka w niedzielę handlową przed Wielkanocą to odpowiedź na potrzeby konsumentów w intensywnym okresie przedś...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.04.2025 / 15:08
StoryEditor
System kaucyjny: Jest apel do premiera. Chodzi o wysokie koszty, które ponosi handel w związku z odbiorem opakowań
System kaucyjny jest już za rogiem, a tymczasem jest w nim ciągle wiele niewiadomych (fot. Agata Grysiak/wiadomoscikosmetyczne.pl)

Kwestia zwrotu opakowań wynikająca z przepisów unijnych i krajowych i działania systemu kaucyjnego jest już częścią rzeczywistości gospodarczej, a od października stanie się codziennością każdego sklepu. Wiele w tej kwestii jest jeszcze do zrobienia, stąd przedsiębiorcy wystosowali apel do premiera.

Dlatego przedstawiciele handlu podjęli decyzję o wystąpienie do rządu w kwestii uregulowania kwestii kosztów, jakie sklepy będą ponosić w związku z funkcjonowaniem systemu kaucy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. kwiecień 2025 11:34