21.11.2018 / 15:06
StoryEditor

Dariusz Sinkiewicz, LTR: Digitalizujemy wszystkie aspekty naszych biznesów handlowych

Dariusz Sinkiewicz, dyrektor generalny Travel Essentials Poland w Lagardere Travel Retail (fot. mat. prasowe)
Cyfryzacja handlu ma kilka aspektów. Pierwszy to analiza sprzedaży i analiza danych o konsumentach, pozwalająca na personalizację oferty. Drugi to komunikacja z klientem, interface konsumencki. Trzeci to komunikacja B2B, wspieranie sprzedawców, ułatwienie im zarówno zarządzania zamówieniami towarów, jak i wsparcie samej sprzedaży. Nad każdym z tych aspektów aktywnie pracujemy – wyjaśnia Dariusz Sinkiewicz, dyrektor generalny Travel Essentials Poland w Lagardere Travel Retail.

W salonikach Relay w nowym koncepcie pojawiły się ekrany LCD, które mają ściągnąć uwagę dzieci. Digitalizacja biznesu LRT postępuje?

Ekrany LCD z animacjami dla dzieci ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.04.2025 / 16:24
StoryEditor
Wolt i Revolut nawiązują współpracę. W tle są 3 miliony euro oszczędności
Wolt i Revolut nawiązują współpracę, co oznacza wymierne korzyści dla klientów (fot. Shutterstock)

Współpraca Wolt i Revolut przyniosła klientom w Europie już 3 miliony euro oszczędności. Subskrybenci zyskali nie tylko darmowe dostawy, ale także dostęp do ekskluzywnych zniżek, co sprawia, że codzienne zakupy i zamówienia z dowozem pod same drzwi stają się jeszcze bardziej opłacalne.

Wolt+, program subskrypcyjny oferujący darmowe dostawy z restauracji, sklepów spożywczych i punktów handlowych, od momentu swojego uruchomienia w 2021 roku pomógł klientom zaosz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.04.2025 / 15:15
StoryEditor
Rynek handlowy w Warszawie się zmienia dzięki rozwojowi sieci stacji Metra. Szykuje się rozbudowa podziemnej kolei. Co to oznacza dla detalistów?
Stacja metra ”Księcia Janusza” na linii M2 (fot. Shutterstock)

Rozbudowa warszawskiego metra to inwestycja, która wykracza daleko poza sferę transportu. Zmienia nie tylko sposób przemieszczania się mieszkańców, ale też ich codzienne wybory konsumenckie. Jak dokładnie infrastruktura podziemna wpływa na lokalny handel i kto na tym zyskuje?

Rozbudowa II linii warszawskiego metra, obejmująca nowe stacje w dzielnicach Wola i Targówek, znacząco wpłynęła na funkcjonowanie miejskiego ekosystemu handlowego. Analiza przep...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. kwiecień 2025 11:57