31.03.2022 / 13:12
StoryEditor

Jak wojna zmienia wybory zakupowe Polaków? Co dzisiaj decyduje o zakupie produktu?

Damian Furmańczyk, Senior Advisor w agencji Komunikacja+PR (fot. mat. pras.)
Wojna ma realny wpływ na wybory zakupowe Polaków. Dowodzą tego nie tylko codzienne obserwacje, ale przede wszystkim najnowsze badania. Na bardzo duże zmiany w naszych zakupach wskazuje m.in. firma GfK w swoim najnowszym raporcie „Current Consumer Mood”. Kluczowy wniosek z zebranych danych, pozwala ogłosić, że cena znów będzie – a raczej już jest – „królem” – wskazuje Damian Furmańczyk, Senior Advisor w agencji Komunikacja+PR.

W najnowszym badaniu GfK aż 41 proc. Polaków deklaruje, że głównym kryterium wyboru produktów spożywczych będzie dla nich najniższa cena. – To znacznie większy odsetek, niż w ki...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.03.2025 / 14:50
StoryEditor
Lidl otwiera trzy nowe sklepy i ma już ponad 940 placówek. Sieć w przyszłym roku przebije tysiąc lokalizacji
Sklep sieci Lidl w Krakowie (Shutterstock)

W najbliższy czwartek sieć Lidl uruchomił trzy nowe dyskonty i powoli zbliża się do bariery tysiąca sklepów. Najprawdopodobniej przebije ją w przyszłym roku.

Jedna z placówek wystartowała w Częstochowie przy ul. Polskiego Czerwonego Krzyża 1. To już dziewiąta placówka Lidla w tym mieście. Ma powierzchnię sali sprzedaży wynoszącą ok. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.02.2025 / 17:22
StoryEditor
Wojna cenowa na słodko. Sprawdziliśmy, która sieć handlowa oferuje najtańsze pączki oraz nowość – pączki dubajskie
Pączki (fot. Shutterstock)

Najtańsze pączki znajdziemy w Lidlu, Biedronce Dino, czy może w Carrefour? W tłusty czwartek to pączek jest produktem przyciągającym klientów i budującym koszyk zakupowy. Dlatego sprawdziliśmy ich ceny w najpopularniejszych sieciach handlowych.

W 2025 roku ceny tych słodkości znów zaskakują – od kilkudziesięciu groszy w dyskontach po ekskluzywne wersje za kilkanaście złotych. Sprawdziliśmy, gdzie można kupić pączki naj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12. marzec 2025 05:14