09.06.2018 / 17:10
StoryEditor

Dalius Misiunas, prezes Grupy Maxima: Możemy zainwestować w Polsce nawet kilka mld zł [WYWIAD CZ. II]

(fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Firmy handlowe muszą się rozwijać, jeśli chcą przetrwać. Stokrotka zajęła dobre pozycje strategiczne do dalszego wzrostu. Będziemy intensywnie rozwijać nasz biznes w Polsce, zarówno drogą ekspansji organicznej, jak i poprzez akwizycje. Mamy swój pomysł na Polskę i chcemy się stać liczącym się graczem na tym rynku – wyjaśnia Dalius Misiunas, prezes Grupy Maxima s w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl.

Zapraszamy do przeczytania drugiej części wywiadu z Daliusem Misuinasem. Zachęcamy też do ponownej lektury części pierwszej.

Ostatnie dwa lata przyniosły gwałtowne przyspi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.11.2024 / 18:10
StoryEditor
Matouš Michněvič nowym country managerem Adyen na Polskę i CEE. Firma stawia na rozwój w Europie Środkowo-Wschodniej. Jakie ma plany?
Matouš Michněvič nowy country manager Adten dla Polski i CEE (fot. materiały prasowe)

Platforma technologii finansowych Adyen, obsługująca globalnych liderów rynku, ogłosiła powołanie Matouša Michněviča na stanowisko country managera dla regionu Europy Środkowo-Wschodniej (CEE), w tym dla Polski. Michněvič wnosi do Adyen swoje wieloletnie doświadczenie w zakresie finansów, innowacji produktowych oraz strategicznych partnerstw, zdobyte na terenie całej Europy, które mają wesprzeć rozwój i umocnienie pozycji Adyen na rynku płatności cyfrowych.

– Polska jest innowacyjnym rynkiem, a Adyen, dzięki swojej wiodącej technologii płatności na rynku oraz imponującemu wzrostowi na całym świecie, jest najlepiej przygotowany do t...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.11.2024 / 13:03
StoryEditor
Patryk Rudnicki, Bain & Company: w tym roku konsumenci podchodzą do wydatków świątecznych z większą rozwagą
Patryk Rudnicki, Partner Zarządzający warszawskim biurem Bain & Company

Konsumenci podchodzą do wydatków z większą rozwagą niż wcześniej i mimo bliskości sezonu świątecznego koncentrują się głównie na produktach pierwszej potrzeby, które uznają za niezbędne - komentuje Patryk Rudnicki, ekspert z firmy konsultingowej Bain & Company.

Większość konsumentów deklaruje rozpoczęcie zakupów świątecznych dopiero w listopadzie, co sugeruje markom koncentrację działań marketingowych na ten okres. Co więcej, klienci k...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. listopad 2024 08:06