01.02.2019 / 08:15
StoryEditor

Co łączy Red Bull, Sokołów i Jana Niezbędnego? Pyszności i 18,5 miliona zasięgu dla największych marek w kraju

(fot. materiał partnera)
Rok 2018 Pyszności mogą uznać za udany. Największa społeczność kulinarna w kraju przekroczyła 1,5 miliona polubień strony, otworzyła 4 kolejne strony na Facebooku, wydała dwie nowe książki i zyskała status niepodważalnego lidera rynku kulinarnego video i branded content w Polsce.

Marki, które w 2018 roku współpracowały z Pysznościami, mogą pochwalić się nie lada wynikami kampanii swoich produktów. Filmy przygotowane dla wybranych marek wygenerowały w sum...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 12:29