07.11.2019 / 15:57
StoryEditor

Carrefour wreszcie otwiera pierwszy sklep Bio w Polsce

(fot. Carrefour)
Sieć Carrefour poinformowała, że 14 listopada zaprezentuje nowy koncept sklepu. Chodzi o format Carrefour Bio. Polska będzie trzecim rynkiem, po Francji i Hiszpanii, na którym pojawi się ten szyld.

Wszystko wskazuje na to, że pierwszy Carrefour Bio ruszy w Warszawie i może być to market o powierzchni ok. 200 mkw. oferujący bogaty asortyment specjalnych produktów ekol...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.03.2025 / 13:36
StoryEditor
Biedronka "raczej nie spodziewa się" wzrostu sprzedaży LfL w pierwszym kwartale. Jakie są prognozy sieci na cały 2025 r.?
Biedronka 2.0 w Łodzi (fot. wiadomoscihandlowe.pl/KK)

Biedronka prognozuje, że ze względu na niekorzystny efekt kalendarzowy osiągnięcie wzrostu sprzedaży na bazie porównywalnej w pierwszym kwartale 2025 r. będzie bardzo trudne. Dynamika rynku wymusza wzrost konkurencji. Jeśli rynek nie będzie rósł, detalista skoncentruje się na zwiększaniu wydajności i optymalizacji kosztów, by chronić marże.

- W pierwszym kwartale 2025 r. mieliśmy do czynienia z silnym efektem kalendarzowym, w związku z faktem, że wielkanocny szczyt zakupowy przypada dopiero na drugą połowę kwiet...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.03.2025 / 13:15
StoryEditor
Biedronka notuje deflację koszyka zakupowego, mimo inflacji cen żywności. Jak to możliwe?
Biedronka 2.0 w Łodzi (fot. wiadomoscihandlowe.pl/KK)

Biedronka odnotowała w ubiegłym roku spadek cen koszyka zakupowego, mimo inflacji cen żywności, wyliczonej przez GUS. – Mamy inną metodologię wyliczania cen naszego koszyka, a statystyki GUS nie uwzględniają działań promocyjnych sieci handlowych – wyjaśnia Ana Luisa Virginia, szefowa finansów Jeronimo Martins Group.

W Polsce mieliśmy do czynienia z deflacją koszyka zakupowego w Biedronkach. Powiększyła się luka pomiędzy deflacją koszyka a inflacją krajowych cen żywności.

- Aby zr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. marzec 2025 21:09