08.07.2020 / 15:04
StoryEditor

Carrefour rozwija koncept dyskontów Supeco. Rusza kolejny sklep w Polsce

(fot. Carrefour)
(fot. Carrefour)
(fot. Carrefour)
Sklep Supeco w Tarnobrzegu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
(fot. Carrefour)
Sklep Supeco w Tarnobrzegu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
(fot. Carrefour)
Sklep Supeco w Tarnobrzegu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
(fot. Carrefour)
(fot. Carrefour)
(fot. Carrefour)
(fot. Carrefour)
Carrefour Polska rozwija koncept Supeco. 9 lipca sieć otworzy w Jaworznie w województwie śląskim czwarty w kraju sklep w tym formacie. Supeco to połączenie dyskontu i hurtowni, dedykowane zarówno klientom indywidualnym, jak również biznesowym.

Supeco jest międzynarodową marką sklepów o charakterze hurtowo-dyskontowym należącą do Grupy Carrefour. Sklepy pod szyldem Supeco skierowane są do konsumentów indywidualnych, a ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.07.2024 / 09:33
StoryEditor
Spłonął zakład producenta Paluszków Beskidzkich. Co z pracownikami? Zapowiedź władz firmy zadziwia!
Paluszki (fot. Pixabay)
Mimo że firma Aksam będzie mogła niebawem korzystać jedynie z jednej trzeciej mocy produkcyjnej ze względu na straty spowodowane pożarem, prezes firmy zapowiedział, że nie będzie zwolnień, a pracownicy dostaną pełne wynagrodzenie. Z wielu stron płyną głosy uznania, a apel o kupowanie wyrobów firmy wystosował nawet były premier.

Pożar w fabryce Aksam wybuchł w nocy z piątku na sobotę 13 lipca w miejscowości Malec niedaleko Oświęcimia. Dach jednej hali zawalił się całkowicie, a drugiej częściowo. Trzecia...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.07.2024 / 18:01
StoryEditor
Radni dzielnicy Warszawa Śródmieście są za nocną prohibicją
Sprawa nocnej prohibicji w Warszawie nie jest jeszcze przesądzona (fot. Kamil Gliwiński/Unsplash)
Radni warszawskiej dzielnicy Śródmieście oczekują ograniczenia sprzedaży alkoholu w porze nocnej i innych rozwiązań systemowych. Przegłosowali oni stanowisko, w którym opowiadają się za nocną prohibicją w dzielnicy. Nie oznacza to jednak jeszcze wejścia w życie ograniczenia sprzedaży.

Rada dzielnicy Warszawa Śródmieście jest za wprowadzeniem ograniczenia sprzedaży alkoholu w godzinach od 22:00 do 6:00. Jak informuje portal warszawa.wyborcza.pl, stanowisko rad...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 11:22