07.03.2020 / 06:13
StoryEditor

Bjørn Gulden nowym prezesem Salling Group, właściciela sieci Netto

(materiały prasowe Salling Group)
Bjørn Gulden, norweski dyrektor generalny Pumy został mianowany prezesem Salling Group, właściciela sieci Netto. Nowy szef Salling Group był wcześniej dyrektorem generalnym sportowej marki, ale z Salling Group związany jest od kilku lat.

Bjørn Gulde, zastąpił Nilsa Smedegaarda Andersena na stanowisku przewodniczącego Salling Group, po tym jak ten ogłosił odejście w zeszłym roku po 12 latach kariery. Nils Smedega...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.11.2024 / 08:16
StoryEditor
Top10 wiadomości tygodnia: Dino, Eurocash, CCC, Lidl, Żabka, Auchan, Anna Lewandowska, Jan Kolański, Tomasz Suchański

Miniony tydzień obfitował w informacje płynące z największych firm z branży handlowej. Dino, Żabka, Lidl i CCC chwaliły się wynikami finansowymi. Eurocash ujawnił cele utworzonej przez siebie grupy zakupowej. Sieć drogerii Natura ma nowego właściciela. Z Auchan przypłynęły fatalne wieści o masowych zwolnieniach. Gościliśmy też w naszym portalu Annę Lewandowską.

1. Dino Polska pokazuje wyniki finansowe. Sieć supermarketów chwali się wzrostem sprzedaży LfL wyższym od inflacji cen żywności

Grupa Dino raportuje wzrost sprzedaży w p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.11.2024 / 12:02
StoryEditor
Rynek centrów i parków handlowych. Czy te formaty się kanibalizują? [ANALITYCY]

Parki handlowe w Polsce przeżywają prawdziwy rozkwit. Choć, jak przekonują eksperci Avison Young rynek handlowy osiągnął już dojrzałość i znajduje się w fazie nasycenia, małe i średnie obiekty handlowe w formacie convenience z powodzeniem wypełniają swoją niszę, odpowiadając na potrzeby współczesnych konsumentów. Na czym polega ich sukces? Czy zagrażają tradycyjnym centrom handlowym, czy raczej pełnią rolę uzupełniającą?

Od 2020 roku sektor małych i średnich parków handlowych rozwija się w szybkim tempie. Zjawisko to nasiliło się zwłaszcza po marcu 2020 roku, gdy pandemia COVID-19 wpłynęła na zm...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. listopad 2024 23:19