05.03.2021 / 10:25
StoryEditor

Biznes Action w Polsce jest już rentowny! Sławomir Nitek: W 2021r. otworzymy ok 40 sklepów i wejdziemy do kolejnych województw [WYWIAD]

- W 2020 roku otworzyliśmy w Polsce ponad 40 sklepów. W tym roku zamierzamy utrzymać podobne tempo rozwoju, a jeśli sytuacja rynkowa na to pozwoli, będziemy się starali nawet je zwiększyć - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Sławomir Nitek, dyrektor generalny Action Polska

Sieć Action zamknęła 2020 r. ponad 100 sklepami. Jak wyglądają plany rozwoju sieci Action w Polsce na zimę i wiosnę br., czyli na pierwsze 6 miesięcy br.? Ile sklepów sieć  chce...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.12.2024 / 10:05
StoryEditor
Ukraiński gigant MHP chce przejąć hiszpańską UVESA Group. Co znaczy ta konsolidacja na rynku drobiarskim?
Ukraiński gigant MHP chce przejąć hiszpańską UVESA Group. Co znaczy ta konsolidacja na rynku drobiarskim? (fot. Shutterstock)

MHP, ukraiński potentat w branży drobiarsko-rolnej, podjął kolejny krok w swojej strategii globalnej ekspansji. Firma złożyła wiążącą ofertę przejęcia hiszpańskiej UVESA Group, jednego z liderów na tamtejszym rynku spożywczym. Jak wpłynie to na europejski rynek drobiu?

Jak informuje portal just-food.com, transakcja ma pomóc MHP w umacnianiu pozycji w globalnym przemyśle spożywczym oraz w dalszym rozwijaniu działalności na rynkach międ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.12.2024 / 13:32
StoryEditor
Od stycznia zmiany u sterów Mago. Właściciel firmy przekazuje berło wieloletniemu pracownikowi
Stary i mowy zarząd Grupy Mago: (od lewej): Piotr Marczak, Janusz Ciepliński, Paweł Ziębaczewski, Robert Zdanowski)

Zmiany we władzach spółki Mago służą m.in. oddzieleniu działalności operacyjnej od opracowywania wizji i strategii rozwoju. Nie będą miały jednak charakteru rewolucji, a dobrze zaplanowanej ewolucji.

Paweł Ziębaczewski obejmie funkcję prezesa Mago od Nowego Roku. Z firmą jest związany od 18 lat, a w branży retail pracuje od ponad 20 lat. Janusz Ciepliński, który kiero...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. grudzień 2024 00:48