24.05.2021 / 12:48
StoryEditor

Bartosz Urbaniak, BNP Paribas: W gospodarce kończy się pewna era. Trzeba na nowo zdefiniować modele biznesowe

Bartosz Urbaniak, szef Bankowości Agro BNP Paribas na Europę Środkowo-Wschodnią i Afrykę (mat. prasowe BNP Paribas)
Obserwujemy trwałą zmianę wzorców konsumpcji. Kończy się era „taniej, szybciej, więcej”. Trzeba na nowo zdefiniować modele biznesowe. Najbliższa przyszłość gospodarki zależy od przebiegu programu szczepień. Po zluzowaniu obostrzeń może o sobie dać odroczony popyt o naprawdę dużej skali. W 2021 r. jest szansa na wzrost PKB rzędu 4 proc. – wyjaśnia Bartosz Urbaniak, szef Bankowości Agro BNP Paribas na Europę Środkowo-Wschodnią i Afrykę, w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl.

2020 był rokiem rewolucji. 2021 to rok adaptacji i wychodzenia z kryzysu. Koronawirus pewnie nigdy nas nie opuści tak, jak grypa. Co zatem czeka gospodarkę w następnych latach? ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.11.2024 / 14:10
StoryEditor
Carrefour nie będzie sprzedawał mięsa z Mercosur. Handlowy gigant sprzeciwia się napływowi produktów z Ameryki Południowej
Alexandre Bompard (fot. Fot. Wikimedia Commons/timsimm, Na Lic. Cc By-sa 3.0)

Unia Europejska pracuje nad umową o wolnym handlu z krajami Mercosur. Środowiska rolnicze protestują, bo jak twierdzą, spowoduje to napływ niespełniających odpowiednich wymagań produktów. W podobne tony uderza też Carrefour.

Unia Europejska jest już blisko finalizacji umowy o wolnym handlu z Mercosur. To międzynarodowa organizacja gospodarcza, w skład której wchodzą Argentyna, Boliwia, Brazylia, Par...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.11.2024 / 16:33
StoryEditor
Nowa szansa dla lokalnego biznesu. Czy lokalny e-commerce ma szansę zrewolucjonizowaćw polskim handel internetowy?
Czy lokalny e-commerce ma szansę zrewolucjonizowaćw polskim handel internetowy? (fot. fot. Rawpixel.com)

Coraz więcej Polaków wybiera zakupy online, ale w lokalnych sklepach. Trend lokalnego e-commerce rośnie w siłę, a dla wielu jest alternatywą, która pozwala zaoszczędzić czas, pieniądze i wesprzeć lokalne biznesy.

Polacy coraz częściej sięgają po rozwiązania, które łączą wygodę zakupów online z bliskością lokalnych punktów sprzedaży. Tak zwany lokalny e-commerce to rosnący trend, który zy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. listopad 2024 21:46