27.09.2017 / 13:12
StoryEditor

Artur Wójcik, BP w Polsce: To potrzeby klienta wykreują stację paliw przyszłości

Artur Wójcik, dyrektor Działu Sklepów w BP w Polsce (materiały własne)
- Staramy się obserwować i analizować zmieniające się potrzeby klientów, bo to właśnie od nich zależy ewolucja całego rynku a oczekiwania polskiego klienta zmieniają się bardzo szybko – mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Artur Wójcik, dyrektor Działu Sklepów w BP w Polsce.

Jak może wyglądać stacja paliw w perspektywie kilku kolejnych lat?

Staramy się obserwować i analizować zmieniające się potrzeby klientów, bo to właśnie od nich zależy ewolucja...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.03.2025 / 16:20
StoryEditor
DoorDash, platforma delivery, wprowadza usługę "zjedz teraz, zapłać później". Nie wszyscy komentatorzy przyjęli ją z entuzjazmem
DoorDash wprowadza usługę ”zjedz teraz, zapłać później”

Firma DoorDash, specjalizująca się w dostawach dań gastronomicznych do domów konsumentów, we współpracy ze szwedzką firmą Klarna, siecią płatności i handlu, oferuje klientom elastyczne opcje płatności Klarna. Jedna z nich to możliwość rozłożenia opłaty za dostarczone produkty na cztery równe, nieoprocentowane raty. Pomysł zaniepokoił część ekonomistów.

Jak czytamy na stronie internetowej DoorDash, w nadchodzących miesiącach amerykańscy klienci firmy będą mogli korzystać z płynnej gamy opcji płatności Klarna podczas zakupów art...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.03.2025 / 13:23
StoryEditor
Kiedy polscy konsumenci wydają najwięcej? Eksperci z branży e-commerce znaleźli odpowiedź na to pytanie
Kiedy polscy konsumenci wydają najwięcej? Eksperci z branży e-commerce znaleźli odpowiedź na to pytanie (fot. Shutterstock)

Polscy konsumenci coraz śmielej korzystają z zakupów online, dostosowując czas transakcji do swoich potrzeb. W raporcie IdoSell "Co e-sklep powinien wiedzieć o tym, jak klienci kupują online", eksperci odpowiedzili na pytanie w jakie dni polscy konsumencji kupują online.

Po weekendzie następuje wyraźny wzrost wartości zakupów online. W poniedziałek i wtorek klienci internetowych sklepów dokonują transakcji o najwyższej wartości. Jak wynika z rap...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. marzec 2025 00:12