12.10.2023 / 12:50
StoryEditor

Agnieszka Dobies, chief commercial officer Owolovo: Nasze przeciery dwustugramowe zrewolucjonizowały kategorię musów i spowodowały jej znaczący wzrost

Agnieszka Dobies, chief commercial officer, Owolovo
Na rynku musów owocowych w saszetkach działa w tej chwili sześciu graczy, z czego trzech dyktuje trendy rynkowe, ale jest na nim miejsce dla kolejnych, o ile spełnią pewne warunki. Jakie? Mówi o nich w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl Agnieszka Dobies, chief commercial officer firmy Owolovo, której produkty (oferowanym pod marką Owolovo) w trzy lata osiągnęła znaczącą pozycję w tej kategorii.

Firma Owolovo została założona niecałe cztery lata temu. Kiedy na rynku zadebiutowały produkty pod tą marką?

Produkty marki Owolovo pojawiły się na rynku w pierwszej poł...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.02.2025 / 10:30
StoryEditor
Używki na paragonach Polaków. Czy alkohol chodzi w parze z papierosami? Czy używkom jest po drodze z produktami dla niemowląt i zwierząt?
Analiza paragonów wykazała, że napoje z procentami były obecne na ok. 10,5 proc. z nich (fot. Shutterstock)

W 2024 r. alkohol był widoczny na paragonach niemal dwa razy częściej niż papierosy - wynika z analizy danych paragonowych. Pokazała ona też ciekawe zależności między kupowaniem obu tych używek. Eksperci sprawdzili też, jak często na paragonach alkohol i papierosy pojawiają się razem z karmą dla zwierząt i produktami dla niemowląt.

Analiza paragonów z datą zakupu od stycznia do listopada 2024 r. przeprowadzona przez ekspertów z aplikacji PanParagon wykazała, że napoje z procentami były obecne na ok. 10,5 p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.02.2025 / 14:53
StoryEditor
Technologia kontra marnotrawstwo. Jak innowacyjne opakowania mogą uratować żywność?
Technologia kontra marnotrawstwo. Jak innowacyjne opakowania mogą uratować żywność? (fot. Sebastian Rennack)

Według najnowszego raportu ONZ "UNEP Food Waste Index Report 2024", aż jedna piąta produkowanej na świecie żywności trafia do kosza. To równowartość miliarda posiłków rocznie, podczas gdy 783 miliony ludzi zmaga się z głodem, a co trzecia osoba na świecie doświadcza braku bezpieczeństwa żywnościowego.

Skala strat jest ogromna – wynoszą one niemal bilion dolarów rocznie i generują od 8 do 10 proc. globalnej emisji gazów cieplarnianych. To prawie pięciokrotnie więcej niż cały s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 02:26