22.12.2016 / 16:16
StoryEditor

Adam Manikowski, Tesco Polska: Wojna cenowo-promocyjna na polskim rynku powoli wygasa

Adam Manikowski, dyrektor generalny Tesco Polska (materiały prasowe, Tesco Polska)
Adam Manikowski, dyrektor zarządzający Tesco Polska zapowiada w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl, że chce o wiele bardziej racjonalnie wykorzystywać w swojej strategii narzędzie promocyjnej. Firma chce się skupić się na utrzymaniu stałego, konkurencyjnego poziomu swoich cen, rozwoju asortymentu i budowie lojalności klientów. - Mało kto walczy o lojalność klienta – głównie detaliści starają się przyciągnąć go do siebie właśnie niską ceną. Sieci to robią, bo widzą, iż takie działania przynoszą krótkoterminowe efekty. Ale na pewno nie będzie to trwało w nieskończoność. Jest pewien poziom rentowności, którego po prostu nie da się bardziej obniżyć – uważa Adam Manikowski.

Kończy się trudny dla branży rok 2016, deflacja, wojna cenowa, „duże” zamieszanie w sferze legislacji i podatków, to wszystko nie pomagało w prowadzeniu biznesu. Co będzie wyzwa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.12.2024 / 13:38
StoryEditor
ChaiKola z nowymi inwestorami. Prezes Krynicy Vitamin i były prezes Purella Superfoods rozwijają znaną markę napojową i zapowiadają międzynarodową ekspansję
Michał Czerwiński, prezes Best Drinks Company (fot. Best Drinks Company)

Best Drinks Company, spółka, za którą stoją m.in. Michał Czerwiński i Piotr Czachorowski, zainwestowała w znane na rynku marki napojowe w perspektywicznej kategorii. Stworzyła też nowy brand parasolowy ChaiTea i chce zaistnieć nie tylko w Polsce.

– Best Drinks Company to spółka nowa na polskim rynku spożywczym, została stworzona w czerwcu. Projekt został powołany, aby wdrożyć strategię rozwoju marki ChaiTea po inwestycji...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.12.2024 / 10:23
StoryEditor
Właściciel Netto chce mocniej zaznaczyć swoją obecność w kanale convenience. Firma stworzyła nowy szyld specjalnie dla mniejszych sklepów
Føtex City to nowy koncept sklepów convenience stworzony przez właściciela sieci Netto (fot. LinkedIn)

Duńska Salling Group – właściciel dyskontów Netto, ale też supermarketów Føtex zmienia strategie w odniesieniu do drugiej z tych sieci. Føtex chce się mocno skupiać na sprzedaży produktów convenience. Dlatego stworzył nowy koncept sklepów.

– W związku z naszą nową strategią, planowanymi nowymi otwarciami i dużym skupieniem na produktach convenience – potrzebujemy wyraźniejszego rozróżnienia między naszymi koncepta...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 10:11