28.02.2019 / 10:40
StoryEditor

Alexandre Bompard, Carrefour: Nieco wzrosła strata netto. Zwiększamy targety w zakresie cięcia kosztów

Alexandre Bompard, prezes Grupy Carrefour (fot. Wikimedia Commons/TimSimm, na lic. CC BY-SA 3.0)
Carrefour ogłosił wyniki finansowe za 2018 r. Zdaniem zarządu są one zadowalające i zgodne z planem. Strata netto Grupy Carrefour wzrosła z 531 mln euro w 2017 r. do 561 mln euro w 2018 r., czyli o 5,6 proc. Alexandre Bompard ogłasza podwyższenie targetów w działaniach na rzecz redukcji kosztów działalności operacyjnej.

Sprzedaż LfL Grupy Carrefour wzrosła o 1,4 proc., przy czym w pierwszej połowie roku wzrost wyniósł 0,7 proc., a w drugiej przyspieszył do 2,0 proc. Dochód z działalności kontyn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.07.2024 / 15:19
StoryEditor
1Minute Smacznego! prezentuje nowy, multibrandowy koncept sklepu. Foodvenience z ofertą barową
1Minute Smacznego! i Lokal+48 - wspólny koncept (fot. Lagardere Travel Retail)
1Minute Smacznego! i Lokal+48 - wspólny koncept (fot. Lagardere Travel Retail)fot. Lagardere Travel Retail
1Minute Smacznego! i Lokal+48 - wspólny koncept (fot. Lagardere Travel Retail)
1Minute Smacznego! i Lokal+48 - wspólny koncept (fot. Lagardere Travel Retail)fot. Lagardere Travel Retail
1Minute Smacznego! i Lokal+48 - wspólny koncept (fot. Lagardere Travel Retail)
1Minute Smacznego! i Lokal+48 - wspólny koncept (fot. Lagardere Travel Retail)fot. Lagardere Travel Retail
1Minute Smacznego! i Lokal+48 - wspólny koncept (fot. Lagardere Travel Retail)
1Minute Smacznego! i Lokal+48 - wspólny koncept (fot. Lagardere Travel Retail)fot. Lagardere Travel Retail
1Minute Smacznego! i Lokal+48 - wspólny koncept (fot. Lagardere Travel Retail)
1Minute Smacznego! i Lokal+48 - wspólny koncept (fot. Lagardere Travel Retail)
1Minute Smacznego! i Lokal+48 - wspólny koncept (fot. Lagardere Travel Retail)
1Minute Smacznego! i Lokal+48 - wspólny koncept (fot. Lagardere Travel Retail)
Sieć sklepów 1Minute Smacznego! kontynuuje eksperymentowanie. Tym razem po raz pierwszy uruchomiła placówkę działającą wspólnie pod brandami 1Minute i Lokal+48. Marki te "tworzą jedną, wspólną przestrzeń integrującą elementy foodvenience i oferty barowej".

Pierwszy tego typu lokal ruszył w strefie foodhall w Porcie Lotniczym Łódź. - Cieszy mnie, że lotnisko w Łodzi zyskało nowoczesną strefę food hall, a my po raz kolejny skute...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.06.2024 / 13:41
StoryEditor
Frisco rozszerza ofertę produktów dla zwierząt. "Chcemy umocnić naszą pozycję lidera"
Frisco rozszerza ofertę produktów dla zwierząt (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)
Supermarket internetowy Frisco rozszerza ofertę asortymentową produktów dla zwierząt domowych. Teraz kategoria obejmuje 750 pozycji, a wśród bogaty nich wybór karm suchych, mokrych oraz przysmaków.

Należący do Grupy Eurocash sklep internetowy Frisco rozszerza ofertę produktów dla zwierząt domowych. W wyniku badania przeprowadzonego na grupie ponad 1000 klientów, firma post...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. lipiec 2024 06:20