12.06.2020 / 09:50
StoryEditor

Żabka schodzi poniżej 100 sekund. Sieć uzyskała rekordowo krótki czas obsługi klienta

Żabka w Łodzi, Al. Wyszyńskiego (fot. Konrad Kaszuba)
W ubiegłym roku przedstawiciele sieci Żabka zapowiadali, że firma będzie bardzo mocno pracować nad skróceniem czasu wizyty klienta w sklepach, tak aby zakupy, odbiór paczki czy skorzystanie z wielu innych dostępnych usług nie zajmowało średnio więcej niż 100 sekund. Z informacji portalu wiadomoscihandlowe.pl wynika, że operator zszedł poniżej tej granicy, a w niektórych sklepach średni czas trwania wizyty to około 60 sekund.

Jeszcze w ubiegłym roku firma komunikowała, że średni czas trwania wizyty w sklepie Żabki to 106 sekund. Obecnie, jak przekonuje w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.01.2025 / 18:06
StoryEditor
Co hamuje dynamikę wzrostu sprzedaży detalicznej w Polsce? Analitycy mają swoją teorię
Jakub Borowski, główny ekonomista Credit Agricole Bank Polska

Zgodnie z opublikowanymi danymi GUS nominalna dynamika sprzedaży detalicznej w przedsiębiorstwach zatrudniających powyżej 9 osób zmniejszyła się w grudniu do 2,7 proc. r/r wobec 3,4 proc. w listopadzie, kształtując się znacząco poniżej konsensusu rynkowego (4,4 proc.) i powyżej naszej prognozy (2,1 proc.).

Dynamika sprzedaży detalicznej liczonej w cenach stałych zmniejszyła się w grudniu do 1,9 proc. r/r wobec 3,1 proc. w listopadzie, kształtując się znacząco poniżej konsensu rynk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.01.2025 / 17:02
StoryEditor
Krzysztof Kordulewski, dotychczasowy prezes Leroy Merlin Polska z nowym stanowiskiem w Grupie Adeo. Za co będzie odpowiedzialny?
Krzysztof Kordulewski (fot. materiały prasowe)

Grupa Adeo, właściciel takich marek jak Leroy Merlin, kontynuuje ekspansję na rynku Europy Środkowej. Kluczową rolę w realizacji tych planów odegra Krzysztof Kordulewski, dotychczasowy prezes Leroy Merlin Polska, który 15 lutego obejmie stanowisko Central European Business Development Leader. Jakie zmiany czekają Adeo i Leroy Merlin Polska?

Grupa Adeo, jeden z liderów rynku DIY w Europie, a trzeci największy gracz na świecie, postawiła na rozwój w Europie Środkowej. Ten strategiczny region ma odegrać istotną rolę w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. luty 2025 06:52