02.12.2016 / 12:27
StoryEditor

Żabka i Freshmarket zmodernizowały sieć płatniczą

Ponad 4 tys. sklepów Żabka i Freshmarket zostało wyposażonych w nowe terminale płatnicze (fot. materiały prasowe)
Spółka Żabka Polska poinformowała o zakończeniu ostatniego etapu modernizacji sieci płatniczej w ponad 4 tys. sklepów działających pod szyldami Żabka i Freshmarket. Dzięki instalacji nowych terminali, klienci obu sieci będą mogli dokonywać zakupów szybciej i wygodniej.

– Wymiana terminali płatniczych w naszych placówkach przyczyniła się do usprawnienia, standaryzacji i modernizacji sieci płatniczej w ponad 4 tys. sklepów marki Żabka i Freshmar...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.03.2025 / 17:19
StoryEditor
Vinted rozwija ofertę i technologie. Jakich nowości mogą oczekiwać klienci platformy?
Vinted (fot. Boumen Japet/Shutterstock)

Vinted nieustannie udoskonala swoją platformę, wprowadzając nowe kategorie oraz funkcje ułatwiające sprzedaż i zakupy. W ostatnich miesiącach serwis wzbogacił się o nowe sekcje dla kolekcjonerów, rozwiniętą kategorię elektroniki oraz zaawansowane narzędzia oparte na sztucznej inteligencji.

Jak twierdzi platforma, w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie kolekcjonerstwem, Vinted rozszerzyło ofertę o kategorie dedykowane pasjonatom. Obecnie użytkownicy mogą sprze...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.03.2025 / 14:13
StoryEditor
Brian Olesen, CEO Netto Polska: Klasyczny podział na dyskonty, supermarkety i hipermarkety w Polsce nie istnieje
Brian Nyeng Olesen, dyrektor generalny Netto Polska (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)

- Kiedy patrzę na wielkość koszyka w różnych formatach, wydaje się, że klasyczny podział na dyskonty, supermarkety i hipermarkety tak naprawdę w Polsce nie istnieje. Trudno jest odróżnić dyskont od supermarketu - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Brian Olesen, dyrektor generalny Netto Polska.

Zapytany, dlaczego Polska jest rajem dla dyskontów i co stoi za olbrzymim sukcesem tego formatu na naszym rynku, Brian Olesen wskazuje, że "Polacy są bardzo dobrzy w zn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. marzec 2025 16:03