02.11.2016 / 09:38
StoryEditor

Tesco oraz Piotr i Paweł testują systemy, które odciążą lub zastąpią kasjerki

Skanery Scan&Shop w sklepach Tesco (fot. materiały prasowe)
W związku z coraz większymi problemami ze znalezieniem ludzi do pracy, sieci muszą podnosić pensje minimalne. Przy niskiej rentowności biznesu, to coraz większy kłopot. Czy rozwiązaniem będą systemy, w których klienci sami będą skanować kupowane produkty? – zastanawia się „Gazeta Wyborcza”.

Taki system już jakiś czas temu zaczęła testować sieć Piotr i Paweł w jednym z podwarszawskich supermarketów. W najbliższych tygodniach system ma pojawić się w kolejnych sklepac...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.01.2025 / 16:49
StoryEditor
Carrefour rezygnuje z zarządzania kolejnymi sklepami we Francji. Związki zawodowe protestują
Carrefour rezygnuje z zarządzania kolejnymi sklepami we Francji. Związki zawodowe protestują (fot. Below the Sky/Shutterstock)

Carrefour kontynuuje redukcję kosztów operacyjnych poprzez przekazanie kolejnych 39 hipermarketów i supermarketów we Francji niezależnym operatorom. Działania te spotykają się z krytyką ze strony związków zawodowych, które określają je mianem ukrytej restrukturyzacji.

Według informacji podanych przez portal RetailDetail.eu, Carrefour przekazuje 15 hipermarketów i 24 supermarkety na rzecz niezależnych operatorów, co dotyczy ponad 4 tysięcy pra...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.01.2025 / 15:17
StoryEditor
Orlen: platforma Vitay ma podwoić liczbę użytkowników w perspektywie 2035. Jest "ważna w strategii Orlenu"
Grupa Orlen prezentuje strategią ”Energia jutra zaczyna się dziś” (fot. wiadomościhandlowe.pl)

Grupa Orlen zapowiada, że Platforma lojalnościowa Vitay ma – zgodnie z opublikowaną dzisiaj strategią "Energia jutra zaczyna się dziś", powiększyć liczbę użytkowników z obecnych ok. 5 mln do 8 mln w 2030 oraz 10 mln do 2035 r.

Grupa Orlen zapowiada, że Platforma lojalnościowa Vitay ma pełnić kluczową rolę w realizacji strategii "Energia jutra zaczyna się dziś". Ma stanowić najważniejszy punkt kontaktu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. styczeń 2025 08:54