„To ładnie wygląda, poproszę” – to jedno z najczęściej wypowiadanych zdań przy stoiskach i w delikatesach branży mięsnej. Nic w tym dziwnego, ponieważ najpierw jemy oczami. Oczy
i mózg to pierwsi konsumenci naszych spożywczych preferencji. W czasach bardzo dużego dostępu do dóbr konsumpcyjnych rządzi prawo wolnego wyboru. Ma ono swoje własne zasady. Pandemia pokazała, jakie filary szczególnie doceniają konsumenci. Przez ostrożność i dbałość o siebie wrócili oni do tego, co najważniejsze: najwyższej jakości i świeżości produktów, przywiązania do sprzedawców lokalnych i wyrobów tradycyjnych, rekomendacji produktowej rodziny i znajomych, zwracania uwagi na atrakcyjność wnętrza oraz atmosferę panującą w sklepie.
Dedykowane rozwiązania
Firma FREI, producent oświetlenia LED, sygnalizuje duży wzrost zapotrzebowania na światło branżowe właśnie do mięsa i wędlin. Pandemia przekonała przedsiębiorców, że warto inwestować w klienta. Właściciele marketów i delikatesów nie decydują się jednak na rozwiązania ogólnodostępne w salonach z oświetleniem. Na rynku doceniane są przede wszystkim produkty autorskie, które charakteryzuje najwyższa jakość wykonania i docelowe przeznaczenie produktu. Cechy te przekładają się bezpośrednio na czynniki propracowniczne i prokonsumenckie, które w czasach pandemii jeszcze bardziej zyskały na znaczeniu.
Zapraszamy do kontaktu pod adresem: https://store.frei-light.com/pl/kontakt
Oświetlenie sprzedaje
Co ciekawe, w kwestii oświetlenia mięsa i wędlin oraz dbania o potrzeby ludzi można znaleźć wspólny mianownik. Z pozoru zagadnienia te nie mają ze sobą wiele wspólnego, jednak prawda jest nieco inna. Oświetlenie branżowe to narzędzie pracy. I jak każde, musi spełniać swoje podstawowe funkcje, a także sprawnie współpracować z ludźmi. Jakie są zatem cechy charakterystyczne światła, które znajdziemy nad ladami chłodniczymi z mięsem?
- Właściwie dobrane światło branżowe sprzedaje i jest to jego niezaprzeczalna cecha, dlatego traktować je należy jako inwestycję, a nie wydatek,
- Profesjonalnie zaprojektowane oświetlenie eliminuje czynniki zagrożenia zdrowotnego, zarówno wobec klientów, jak i pracowników – należą do nich zbyt wysoki wskaźnik olśnienia przykrego (UGR), występowanie flickeringu (tętnienie światła) i zbyt duża ilość światła niebieskiego,
- Dobrze zaprojektowane oświetlenie nie tylko zwraca uwagę konsumentów, ale także wpływa pozytywnie na ich emocje, zwiększa satysfakcję z dokonywanych zakupów,
- Oświetlenie branżowe buduje atmosferę w przestrzeni i wyróżnia w niej wybrany towar,
- Prawidłowo dobrana barwa oświetlenia branżowego dba o najwyższą jakość ekspozycji prezentowanych towarów i uwydatnia jego walory.
Zaufać ekspertom
Polskim producentem branżowego oświetlenia LED jest firma FREI z Gdyni. Obsługę techniczną inwestycji warto powierzyć firmie Arktyka z Tczewa. Arktyka to partner handlowy firmy FREI, który posiada 30-letnie doświadczenie na rynku. W ofercie znaleźć można aranżacje sklepów i gastronomii wraz z gwarancją pełnej obsługi technicznej i montażu, w tym: urządzenia chłodnicze, regały sklepowe, meble, oświetlenie, klimatyzacja, wentylacja i chłodnictwo. FREI i Arktyka stawiają na ludzką stronę biznesu, wspierając rynki lokalne i zdobywając zaufanie swoim zaangażowaniem, wiedzą i doświadczeniem.
Do wspólnych realizacji firm należą m.in. Delikatesy Max&Xavier w Kartuzach i Baninie, PSS Kwidzyn Kasprowicza, ZM Nowak, Przystanek Zdrowie.
Zapraszamy do kontaktu: http://arktyka.com.pl/