09.08.2017 / 14:35
StoryEditor

Sieć Makro przetestuje technologię ZenCard 2.0. Firma poprawi lojalność klientów?

Hala C&C sieci Makro Polska (materiały własne)
Na terminalach płatniczych firmy eService została uruchomiona technologia ZenCard 2.0 – narzędzie do marketingu transakcyjnego i budowania lojalności w handlu. Pierwszą dużą siecią handlową, która wdrożyła narzędzie jest sieć hurtowni Makro, startując z promocją dla posiadaczy kart Visa. To pierwsza kampania na tak dużą skalę oparta na nowej wersji narzędzia ZenCard, po przejęciu firmy przez PKO Bank Polski w styczniu br.

ZenCard to technologia marketingu transakcyjnego dla sieci handlowych, sklepów i punktów usługowych, dająca m.in. możliwość nagradzania klienta za transakcje, które wykonuje prz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.11.2024 / 15:39
StoryEditor
Wolt+ za darmo dla użytkowników Revolut. Co trzeba zrobić, żeby skorzystać z oferty?
Wolt+ za darmo dla użytkowników Revolut (fot. Shutterstock)

Wolt, jedna z wiodących platform q-commerce, ogłosiła partnerstwo z fintechowym gigantem Revolut, który obsługuje ponad 45 milionów klientów na całym świecie. Co zyskają klienci obu firm dzięki ich współpracy?

Dzięki współpracy Revolut z Wolt, klienci fintechu z płatnymi planami Premium, Metal i Ultra otrzymają darmowy dostęp do programu Wolt+, który oferuje bezpłatne dostawy oraz dos...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.10.2024 / 14:32
StoryEditor
Żabka blisko granicy 11 tys. sklepów. Znamy dokładną liczbę placówek lidera rynku convenience w Polsce [TYLKO U NAS]
Na zdj. sklep sieci Żabka w Warszawie, przy ul. Domaniewskiej (fot. mat. prasowe)

Żabka otwiera średnio trzy sklepy dziennie, a tym samym rośnie znacznie szybciej niż jakakolwiek inna sieć handlowa w Polsce. Jak dowiedział się nieoficjalnie portal wiadomoscihandlowe.pl, sieć liczy już 10 911 placówek. Przypomnijmy, że w prospekcie emisyjnym z 1 października grupa wspominała, że prowadzi ponad 10,5 tys. sklepów. To ostatnia podana przez Żabkę liczba punktów sprzedaży.

Biuro prasowe Żabki nie odpowiedziało wprost na nasze pytanie o aktualną liczbę sklepów w tej sieci. - Zgodnie z wcześniejszymi komunikatami, podtrzymujemy, że jeszcze w tym kw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. listopad 2024 14:22