Zapewnienie wyraźniej informacji na brzegu półki
Harry Lundvall – założyciel HL Display wynalazł listwy cenowe w latach 60-tych XX w. Od tego czasu firma z dumą obsługuje detalistów na całym świecie, dostarczając wysokiej jakości listwy. Przez lata HL opracował ponad 400 różnych profili, które pasują praktycznie do wszystkich znanych typów półek sklepowych. Rocznie HL Display produkuje 46 milionów metrów listew (to jak 60-krotna podróż na Księżyc i z powrotem). Doświadczenie i wiedza, wypracowana przez tak wiele lat, przekłada się na trwałość i wytrzymałość materiałów, wszystko po to, aby sprostać wymaganiom środowiska detalicznego.
Przekaż infromację za pomocą shelftalkerów
Biorąc pod uwagę fakt, że wiele decyzji zakupowych jest podejmowanych przez kupujących tuż przy półce z produktami, shelfalkery (tj.materiały reklamowe umieszczone przy półce) są skuteczną formą komunikacji. Shelftalkery zapewniają dodatkowe miejsce na umieszczenie informacji o produkcie lub promocji oraz zwiększają świadomość i widoczność produktów. HL oferuje szeroką gamę shelftalkerów oraz akcesoriów, które pozwalają umieścić informację w najbardziej efektywny sposób. Wśród tych rozwiązań wyróżnić możemy shelftalkery boczne lub poprzeczne, oznaczenia wzdłuż alejek czy komunikację na toperach. Szeroka gama mocowań i uchwytów zapewnia bezpieczny i trwały montaż wszystkich materiałów.
Sukces każdej marki opiera się w znacznym stopniu na rozpoznawalności oraz wyróżnieniu się wśród konkurencji.
Szeroka oferta rozwiązań w zakresie tray’ów półkowych pozwala na skuteczne przekazywanie informacji o produktach i markach, umożliwiając wyróżnienie się na tle konkurencji. W portfolio firmy możemy znaleźć:
- Tray’e dedykowane do zamrażarek - modułowe rozwiązania półkowe, które umożliwiają schludną i atrakcyjną ekspozycję produktów w zamrażarkach
- Classic Tray – rozwiązanie dedykowane przeważnie dla określonej liczby produktów
- Flex Tray™ - uniwersalne rozwiązanie do wszystkich rodzajów produktów, tray posiada regulowane przegrody, dodatkowo można przy nim użyć oświetlenia LED
- Hero Shelf™ - rozwiązanie, które podkeśla i wspiera promocję asortymentu, wzmacnia komunicjację marki
- Choco Tray – rozwiązanie dedykowane dla czekolad
- Traye Modulo – tray’e modułowe wraz z systemem popychającym oraz odchylanym frontem
Warto podkreślić, że listwy, shelftalkery oraz tray’e są częścią asortymentu należącego do oferty HL Sustainable Choice i są dostępne z tworzyw częśćiowo przetworzonych lub biologicznych. Dzięki ofercie Sustainable Choice firma chce wspierać sklepy w drodze do osiągniecia zrównoważonego rynku.
Jak zwiększyć sprzedaż impulsową?
Doskonałym sposobem na zwiększenie sprzedaży i rozpoznawalności swojej marki są rozwiązania w zakresie ekspozycji dodatkowej. Ekspozytory wolnostojące lub inne rozwiązania ekspozycyjne umieszczone w strefach dużego ruchu ub jako elementy cross-merchandisingowe umiejscowione w odpowiednich kategoriach, nie tylko zwiększają świadomość klientów w zakresie nowych lub sezonowych produktów, ale również wzmacniają przekaz marek. Ponadto pozwalają na szybką zmianę asortymentu i adaptację do aktualnych potrzeb – zależnych od pory dnia, roku czy obowiązujących trendów. Oto przykłady:
Bez względu na wykorzystane rozwiązanie, komunikacja sklepowa stawia na przejrzystość i porządek, przez co stwarza przewagę konkurencyjną poprzez oferowanie lepszego i bezpieczniejszego doświadczenia zakupowego.
Więcej informacji na stronie: HL-Display | Lepsze zakupy (hl-display.com)
O HL Display
Założona w 1954 roku firma HL Display pomaga sprzedawcom detalicznym i producentom na całym świecie w tworzeniu atrakcyjnych i dochodowych środowisk sklepowych, które wzmacniają doświadczenie zakupowe konsumentów. HL Display współpracuje z klientami w celu zwiększenia sprzedaży, napędzania automatyzacji, inspirowania kupujących i zmniejszenia ilości odpadów. Wszystkie te czynniki składają się na przyjemny odbiór sklepu przez klienta, skłaniają go do wejścia, zakupu i co równie ważne – do powrotu.